Last visit was: less than a minute ago
It is currently 22 Oct 2017, 16:09

[ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Orion & Nebula 
Author Message

Post Re: Orion & Nebula
Jussi FULL RETARD Jernkuuk wrote:
Maze87 wrote:
Jag har haft en del kontakt med Polens nuvarande President, angående Litauens ockupation då med mera och denna var ganska så starkt inställd mot bra relationer med Sverige.
Om Presidenten blir omvald eller ifall jag får fortsätta inom utrikesdepartementet ser jag inte en MPP med Polen som helt omöjlig faktiskt trots att det var ett jävla tag sen sist :P

Ja, jag var ju snubblande nära en deal med dem i december innan jag tröttnade på spelet. Litauen var det enda problemet som återstod, och till sist verkade även de gå med på planen. Jag har ingen koll på varför Polen lite senare tycks ha ockuperat Litauen, men det verkar ju ha löst den delen av problemet i så fall. :lol:

Samtidigt så visar ju det ganska tydligt hur oberäkneliga och ruttna länder som Polen kan vara. Jag förstår inte riktigt varför många eSvenskar ogillar Serbien, det är i praktiken tack vare dem vi finns på kartan sedan ett år tillbaka, efter Fyromiternas airstrike mot Norge som gjorde det möjligt för oss att snabbt inleda ett samarbete med Asteria. Det är inte ett lätt beslut vi måste fatta.

Deer/Rådjur/Kronhjort vad fan det är lyckades de inte få till Polen men däremot Litauen sedan vill de inte skapa några uppgörelser med Polen så de väljer att behandla Litauen därefter.
Polen har intresse av goda kontakter med oss då de var först med att kontakta oss angående dessa men det var deras förra President inte koll på deras nya.

07 Mar 2015, 08:31
 [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3