Last visit was: less than a minute ago
It is currently 16 Dec 2017, 22:45

[ 961 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 97  Next
Ansökningar till Sverige - Citizenship 
Author Message

Post Ansökningar till Sverige - Citizenship
Eftersom ansökningstexten som skrivs i när en person ansöker om Citizenship i Sverige försvinner, så startar jag denna tråd så att ni kan skriv in texten:

Den ansökandes namn och dennes motivering varför den ska få Citizenship i Sverige.

Quote:
Ansökande:
Motivering:
Beslut:

Bakgrund till trådskapandet.
Riku von Drake wrote:
Fenrisulven wrote:
Synd att texten som de bifogar försvinner efter att ansökan blivit godkänd.. Nått att ta upp med admins kanske.

Möjligtvis.

Eventuellt kan ju en tråd upprättas för endast detta. Dvs. att texten skrivs in i tråden tillsammans med den ansökandes namn. För att alla ska kunna läsa. Tills den stunden då Admin har "fixat biffen".

Om ni spammar ner denna tråd så kommer jag göra köttfärs av er och mata Betamjau med den...

Last edited by Lonestar 2 on 31 Jul 2009, 17:51, edited 1 time in total.

30 Jul 2009, 20:14

Post Re: Ansökningar till Sverige - Citizenship
En liten fundering, borde inte denna tråd ligga i ett forum öppet för alla istället för Riksdagsforumet? xP

EDIT: Jaha, tror jag missuppfattade VEM som ska skriva ;d

30 Jul 2009, 21:50

Ni slänger upp en massa utan omröstningar först slaskvoteringen och nu denna och det ska gälla sen. Har FBS slutat med demokrati och var det därför ni röstade ner konstitutionen?

Image

30 Jul 2009, 23:05

Hello congress of Sweden. I would really enjoy being a citizen in your country. I currently know 5 people living in Sweden 3 of which I invited and told to stay in Gotaland, Sweden. I plan to open a company in the near future. I'm level 14 and usually keep 80+ wellness, my wellness is a bit low now because I had to move from Indonesia -> Ireland -> Sweden. I really wanted to be a citizen of Sweden when the citizenship came out, however I was stuck in Indonesia due to job time restraints. Thanksread less

Ber alla som läser det här att inte acceptera "Angrybarrell"s ansökan. Innan vi vet mer. Han är inte ett hot men det är alltid bra att kolla upp innan man släpper in någon. Han kan ju starta företag osv utan citizenship

HAr förövrigt accepterat ytterligare en spelare. Trovärdig person

30 Jul 2009, 23:20

Ansöknande: Artox
Motivering:Jag återupplivade min gubbe idag och fann då att citizenship hade införts. Jag befann mig i Schleswig-Holstein under Sverige-Tyskland kriget precis innan jag blev inaktiv.
Beslut: Accepterad

Han kan ju uppebnbarligen svenska och är vän med bl.a. Red Hank, Newsflah, Investor AB så han verkar trovärdig.

31 Jul 2009, 05:37

Smulle om du inte gillar slaskvoteringarna är det ju bara att skita och att rösta samt lägga sådana förslag. De är ju bara till för att ge extra xp och skulle du nu inte vilja ha det är det ju bara att skit i det. Ska man behöva ha en omröstning om att starta voteringar som gynnar alla? Givetvis skulle FBS kunna ha slasktråden i vårt privata forum men då ingen missgynnas av dem finns det inte direkt någon vits

31 Jul 2009, 17:56

Jag vill bara påpeka att det finns inga riktlinjer för hur det här med medborgarskap ska fungera för nu släpper alla in o skriver det i tråden senare. Den här tråden är verkningslös om det ändå bara är den som tog emot ansökan som bestämmer det i slutändan.
Slaskvoteringen är bra men det var ett sånt liv förr på FBS när det gjordes nått utan omröstningar och nu går ni o gör likadant.

Image

31 Jul 2009, 18:50

Håll käft och sluta spamma.

Tråden är för att kunna leta upp gamla fall av personer som söker medborgarskap. Dessutom var min tanke att om man ska kunna "varna" andra innan man ger ett eventuellt medborgarskap till någon som ser "misstänkt" ut.

31 Jul 2009, 18:53

Smulle: Så är det ju inte alls, den som jag släppte in kollade jag upp och ansåg då att han var en riktig svensk.
Fenris la in ett inlägg om en person vi INTE bör släppa in på en gång och då "vet folk det".

Riku: Försök att vårda ditt språk! Vi vill hålla forumet på en seriös och mogen nivå :)

31 Jul 2009, 23:44

Fenrisulven wrote:
Hello congress of Sweden. I would really enjoy being a citizen in your country. I currently know 5 people living in Sweden 3 of which I invited and told to stay in Gotaland, Sweden. I plan to open a company in the near future. I'm level 14 and usually keep 80+ wellness, my wellness is a bit low now because I had to move from Indonesia -> Ireland -> Sweden. I really wanted to be a citizen of Sweden when the citizenship came out, however I was stuck in Indonesia due to job time restraints. Thanksread less

Ber alla som läser det här att inte acceptera "Angrybarrell"s ansökan. Innan vi vet mer. Han är inte ett hot men det är alltid bra att kolla upp innan man släpper in någon. Han kan ju starta företag osv utan citizenship

HAr förövrigt accepterat ytterligare en spelare. Trovärdig person

Självklart går Trisen och skiter i denna kommentar och trycker på "Approve" dålig stil...

31 Jul 2009, 23:55
 [ 961 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 97  Next