Last visit was: less than a minute ago
It is currently 11 Dec 2017, 17:35

[ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
{Diskussion] Lämna Orion 
Author Message

Post Re: {Diskussion] Lämna Orion
Norrbaggarna om Nebula:
http://www.erepublik.com/en/article/-pr ... 43193/1/20

:')

07 Aug 2015, 22:06

Kain Propan wrote:
Ser fram emot att se Orionkramarna argumentera för en fortsättning i Orion. För inte kan man ändra sig på så kort tid utan att skämma ut sig. Det var ju så roligt med något nytt och spännande.

Haha, det var väl värt ett försök kan jag tycka, sen om det visar sig att det inte blev bra är det väl inga problem att lämna?
Jag försöker hellre något nytt och misslyckas än att inte göra ett skit och ingenting förändras.
Det är på det viset man får erfarenhet i livet och inte blir någon inskränkt människa som sitter hemma och är bitter och klagar på alla andra utan att göra något vettigt själv.
Men det är bara min personliga åsikt det.

08 Aug 2015, 11:19

Tycker också att det börjar bli dags att lämna Orion...

08 Aug 2015, 11:24

Var för att inte gå med när vi gick med och är det ännu idag

08 Aug 2015, 13:18

Sämsta jävla alliansen någonsin. Inte förvånad att Lonestar har haft ett finger med i det hela.

Manncius Day 1,754, 09:10 24m ago "Where did you get that facking idiot CP??????"

11 Aug 2015, 23:00

Blev inget möte för att besluta om ny ledning, istället har i n f 0 r m e r valt att sammanfoga grupperna för Asteria och Orion, detta betyder att vi har gemensamma PM grupper och orderdokument.

12 Aug 2015, 09:48

Dags att lämna med andra ord. Neutarlitet borde vara det som hindrar Riku som spelar på Lonestarkontot att göra mest skada mot vårt land.

Manncius Day 1,754, 09:10 24m ago "Where did you get that facking idiot CP??????"

12 Aug 2015, 10:46

Tycker vi ska se hur det utvecklas, även om jag är öppen för att lämna ser jag inte vilka fördelar som vi får utav att gå ur Orion. I dagsläget är alliansen som en organisation inte välfungerande vilket naturligtvis är ett problematiskt moment, men samtidigt ger det oss en genväg till Asteria vilket är en enorm fördel för ett litet land som Sverige. Neutralitet har experimenterats med tidigare för eSverige och om jag minns de artiklar jag läste igenom rätt var det relativt blandade resultat, dessutom är våra grannar Finland och Tyskland redan oerhört lojala till sina allierade samtidigt som Norge är lika starka militärt som Arbetarmilisen.

Det finns några andra länder som tagit kontakt med mig och diskuterat att lämna Orion, men i dagsläget har inget speciellt hänt och det är inte heller något "problem", en allians utan en aktiv ledning är bara en grej på ett papper. Dessutom har vi bantat ned vår MPP stack med ett antal Orion länder, trots regler i Charter om att vi är skyldiga att ha en, men det är ju naturligtvis ingen som bryr sig om. Så länge vårt medlemskap i Orion inte betyder några problem ser jag ingen direkt anledning till att lämna, men jag är naturligtvis öppen för motargument i frågan.

12 Aug 2015, 11:25

Fler fördelar med att vara kvar i förhållande till att lämna.
Invadera NORGE!!

12 Aug 2015, 20:59

Lonestar 2 wrote:
Blev inget möte för att besluta om ny ledning, istället har i n f 0 r m e r valt att sammanfoga grupperna för Asteria och Orion, detta betyder att vi har gemensamma PM grupper och orderdokument.

Vänta va? Tog sig Informer friheten att slå ihop Asteria och Orions? PM-Grupper....?
Och vem styr? Asteria HQ eller är det någon slags koaltionsHQ?

13 Aug 2015, 09:40
 [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next