Last visit was: less than a minute ago
It is currently 23 Sep 2018, 07:22

[ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Tips till purjo 
Author Message

Post Tips till purjo
Alla purjolökar, ni är ett imperialistiskt parti, det har vi förstått. Jag kan tåla imperialistiska partier, det stör mig inte. Vad jag finner vara erat problem är att ni är alldeles för oseriösa och endast drar ett parti runt en och samma fråga; Nämligen krig.

Om ni vill bli accepterade som ett seriöst parti i eSverige ska ni först och främst skriva ett starkt manifest som rör alla frågor i e-världen, inte bara krig. Ni som sitter i kongressen kan också försöka delta i mer frågor än de som rör krig och dylikt.

Det är också på tiden att ni gör något åt alla inkompetenta medlemmar ni har i partiet, det vill säga folk som barris903, som förut har suttit i kongressen.

Om ni verkligen vill Sveriges bästa gör ni något åt erat just nu väldigt ostrukturerade parti. Byt även namn till något mer seriöst.

Image

14 Jul 2008, 22:06

Post Re: Tips till purjo
Jag tror knappast detta hjalper. :?

Ett av deras mal ar ju precis att fa bort alla seriosa spelare.

14 Jul 2008, 22:10

Quote:
Enda sattet for varldsfred, ar att erovra hela varlden^^

THATS IT, WE DO IT FOR WORLD PEACE!

Det skulle vi faktiskt kunna ha med i vårt manifest. Är det nån kändis som sagt det eller du som kommit på det? Hittade inget när jag googlade iaf.

Eftersom jag (precis som alla andra Purjosar) är en ödmjuk man och vågar se kritiskt på mej och mitt parti kan jag kanske hålla med om att partiet skulle kunna fixa sitt manifest en del, men det finns vissa fördelar med att hålla det enkelt (eller "oseriöst" som ni benämner det), nämnligen att folk pallar läsa det. För människor anser att ett spel inte ska ta alltför mkt tid, och inte orkar sätta sig in i allt är det rätt avslappnande att läsa ett simpelt manifest. Och Purjos huvudmål är ju just krig.

Hmm.. men vafaan gör vi när vi har tatt över hela världen? Det löser sig nog.

15 Jul 2008, 04:35

Dirty Harry wrote:
Frågan bör kanske diskuteras, vad händer egentligen när vi gjort det? (Observera att ordet "när" och inte "om" används) :)

15 Jul 2008, 16:30

Divinity wrote:
Vad jag finner vara erat problem är att ni är alldeles för oseriösa och endast drar ett parti runt en och samma fråga; Nämligen krig.
Vi tycker egentligen Sverige styrs på ett ganska bra sätt men det som verkligen behöver ändras på i Sverige är att vi typ aldrig har krig! Däremot så kan jag hålla med om att vi kanske behöver sätta oss in i lite fler frågor men kriget kommer alltid att vara vår huvudfråga!

Divinity wrote:
Det är också på tiden att ni gör något åt alla inkompetenta medlemmar ni har i partiet, det vill säga folk som barris903, som förut har suttit i kongressen.
Alla medlemmar är bra medlemmar. Och om du inte visste det så går det inte att kicka partimedlemmar.

Divinity wrote:
Byt även namn till något mer seriöst.
Kommer inte att ske inom den närmsta framtiden.

15 Jul 2008, 16:34

Om ni eventuellt lyckas ta över världen (alla krig måste röstas om först, med ett styrande purjo kommer LGS, DNS och FBS bilda opinion, så att rösta iegnom ett krig blir rätt svårt) kommer ni att ha över 20.000 arga icke-svenskar på svenskt territorium. Alla 20.000 anfaller samtidigt. Purjos 0 grönsaker tillsammans med ett 100 tal andra kommer att försvara sig. Och vipps så har vi inget Sverige mer.

15 Jul 2008, 17:36

Dirty Harry wrote:
Quote:
Enda sattet for varldsfred, ar att erovra hela varlden^^

THATS IT, WE DO IT FOR WORLD PEACE!

Det skulle vi faktiskt kunna ha med i vårt manifest. Är det nån kändis som sagt det eller du som kommit på det? Hittade inget när jag googlade iaf.

Eftersom jag (precis som alla andra Purjosar) är en ödmjuk man och vågar se kritiskt på mej och mitt parti kan jag kanske hålla med om att partiet skulle kunna fixa sitt manifest en del, men det finns vissa fördelar med att hålla det enkelt (eller "oseriöst" som ni benämner det), nämnligen att folk pallar läsa det. För människor anser att ett spel inte ska ta alltför mkt tid, och inte orkar sätta sig in i allt är det rätt avslappnande att läsa ett simpelt manifest. Och Purjos huvudmål är ju just krig.

Det ar mitt eget och jag var ironisk.

15 Jul 2008, 20:18

Arkham wrote:
Om ni eventuellt lyckas ta över världen (alla krig måste röstas om först, med ett styrande purjo kommer LGS, DNS och FBS bilda opinion, så att rösta iegnom ett krig blir rätt svårt) kommer ni att ha över 20.000 arga icke-svenskar på svenskt territorium. Alla 20.000 anfaller samtidigt. Purjos 0 grönsaker tillsammans med ett 100 tal andra kommer att försvara sig. Och vipps så har vi inget Sverige mer.

Fick inte MSAP vara med i eran hypotetiska opposition? ;)

Nej, just ja, vi röstar ju emot anfallskrig redan nu så det skulle inte bli någon skillnad.

15 Jul 2008, 22:43

Mmm, här kommer ni med era "logiska" argument. Det är bara en sak ni glömmer.

Purjosar är 300% coolare än alla andra partier och dess medlemmar, så era opinioner kan ni glömma!

16 Jul 2008, 01:25

Dirty Harry wrote:
Purjosar är 300% coolare än alla andra partier och dess medlemmar, så era opinioner kan ni glömma!
302,8% om man ska vara exakt. ;)

16 Jul 2008, 10:57
 [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next