Last visit was: less than a minute ago
It is currently 23 Oct 2017, 09:58

[ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
10/10 bonusar, CS i Argentina 
Author Message

Post Re: 10/10 bonusar, CS i Argentina
Sizzla wrote:
Inte direkt dig jag skrev mot om du nu skrev mot mig. Men att bara prodda är att gå in i zombiemood.

Varken mer eller mindre zombie än att klicka på en röd knapp som det står FIGHT på, trehundraelvatusen gånger per dag... utan att göra minsta skillnad i slutändan.

Det som gör att spelet tappar mark är att det bara är krigsmodulen kvar som det satsas på. De spelare som aldrig varit fokuserade på att strida utan företagande, valutaspreading, aktiehandel och politik har i allt högre grad gett upp hoppet och slutat spela. Kvar får vi ett spel som liknar de där spelen som ploppade upp som svampar i skogen för sisodär 7-8 år sedan, där man skall klicka på "FIGHT" och har ett visst antal klick på sig varje dag...

Jag kan rentav sympatisera med en sådan som Iain Keers som beslutade sig för att sluta träna och strida när de införde Training Grounds. Han må vara en arrogant commonwealthskithög och en hycklare, men jag ser inte riktigt vitsen med ändlöst ping-pong-krigande och det bästa sättet att påverka admins vore förmodligen att helt enkelt sluta kriga helt istället för att sluta spela.

Tyvärr vill jag inte hamna efter, så jag tränar och krigar minimum mina 25 DO-strider varje dag. Trots att ekonomin alltid har varit mitt fokus och tränandet och krigandet samtidigt innebär att jag går back och sakta men säkert närmar mig stadiet då jag tvingas skrota företagen helt.

19 Jul 2014, 02:04
 [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3