Last visit was: less than a minute ago
It is currently 23 Oct 2017, 09:58

[ 352 posts ]  Go to page Previous  1 ... 32, 33, 34, 35, 36
Lån - tråden för dig som behöver pengar 
Author Message

Post Re: Lån - tråden för dig som behöver pengar
Bergman Wasa wrote:
Goddag ädla rikemän och diverse lånehajjar!

Mitt namn är Bergman Wasa, nyanländ i Hufvudstaden. Jag är en nationalskald, diktare, prosaist och vapenvägrare som skulle behöva ta ett lån på några hundringar av frivillig girigbuk.

För tillfället har jag inte mer att garantera en återbetalning än de skor som pryder mina platta fötter och den ståtliga fallos som hänger som en sumo-fenix mellan mina styltor till ben.

Jag kan erbjuda skaldestycken och vämjeliga visor om diverse politiska konkurrenter som avbetalning. Valmanifest, diverse skandalösa skvallerartiklar och eventuellt novellporr kan också skickas på order.

Är det någon som är villig att låna mig två guld till en framtida nyhetsblaska eller bara några järn på den Gyldene Freden?

Klart du ska ha en tidning!

You have successfully donated 2 Gold. If the user accepts, the amount will appear shortly in the citizen account.

Oförutsägbar sedan 2009.

27 Jan 2014, 20:32

Post Re: Lån - tråden för dig som behöver pengar
Tackar som ödmjukast för bidraget herr Klitoris - Eller är det Goebbels? Jag blev lite smått konfunderad. Du har räddat mig från många nyktra nätter nu i vintern och förhoppningvis kan jag nog hitta någon päls som är villig att agera badkar åt mina ädlare delar med hjälp av dina guldmynt!

På återseende!

27 Jan 2014, 20:35
 [ 352 posts ]  Go to page Previous  1 ... 32, 33, 34, 35, 36