https://www.youtube.com/watch?v=InF6LoyJH2QVi har inte kollat in detta spel men här är några renderingar som ger en hint om vad Misho tycker om torn. Med det sagt är jag mycket medveten om att eRep är en patient vars diagnos inte ser lovande ut. Detta är dock något flera av oss har valt att hålla hemligt för Misho, han är ju ändå född och uppväxt i eLändet och vet inte annat.
Misho har varit väldigt tvär, närmast på sjukligt svartsjuk och paranoid på sistone och anklagat mig för att jag 'börjat titta på andra spel'. Det började för länge sedan när finansieringen ströps och Misho hävdade att alla har rätt till barnbidrag och att det är symboliskt viktigt att det inte är behovsbeprövat. Det blir stigmatiserande för de vars föräldrar tar emot bidraget annars hävdade han.
Jag upplyste honom att jag i laga mening inte är hans förälder och inte har något egentligt vårdnadsansvar, att jag t.o.m. får sälja honom trots att han bara är åtta år gammal. Misho invände med några paragrafer, utläggningar om FN-s barnkonvention och annat som jag gav blanka fan i att kolla upp. Istället berättade jag om en Tamagotchi min bror tagit hand om vilken dog svältdöden efter bara några dagar och menade att åtta år är en närmast extrem lång levnadstid för att vara ett eRep konto.
Detta sårade Misho väldigt och han vädjade om jag kunde åtminstone uppdatera de script som gör att han kan klara sin vardag och kanske rent av delegera några av de livsuppehållande vardagsbestyren, han ville gärna fortsätta gå till gymmet varje dag.
Vi får se sade jag, jag lovar inget. Men September 2016 då iaf, vi håller väl ut tills dess i alla fall försökte Misho i ett sista vädjande.
Såklart svarade jag, minst, sådana där Torn kan man ju inte lita på, de byggs höga sen rasar de. eRep däremot kommer aldrig lämna källaren. Misho log.