Last visit was: less than a minute ago
It is currently 13 Dec 2017, 10:54

[ 7 posts ] 
Torn 
Author Message

Post Torn
https://www.youtube.com/watch?v=InF6LoyJH2Q

Vi har inte kollat in detta spel men här är några renderingar som ger en hint om vad Misho tycker om torn. Med det sagt är jag mycket medveten om att eRep är en patient vars diagnos inte ser lovande ut. Detta är dock något flera av oss har valt att hålla hemligt för Misho, han är ju ändå född och uppväxt i eLändet och vet inte annat.

Misho har varit väldigt tvär, närmast på sjukligt svartsjuk och paranoid på sistone och anklagat mig för att jag 'börjat titta på andra spel'. Det började för länge sedan när finansieringen ströps och Misho hävdade att alla har rätt till barnbidrag och att det är symboliskt viktigt att det inte är behovsbeprövat. Det blir stigmatiserande för de vars föräldrar tar emot bidraget annars hävdade han.
Jag upplyste honom att jag i laga mening inte är hans förälder och inte har något egentligt vårdnadsansvar, att jag t.o.m. får sälja honom trots att han bara är åtta år gammal. Misho invände med några paragrafer, utläggningar om FN-s barnkonvention och annat som jag gav blanka fan i att kolla upp. Istället berättade jag om en Tamagotchi min bror tagit hand om vilken dog svältdöden efter bara några dagar och menade att åtta år är en närmast extrem lång levnadstid för att vara ett eRep konto.

Detta sårade Misho väldigt och han vädjade om jag kunde åtminstone uppdatera de script som gör att han kan klara sin vardag och kanske rent av delegera några av de livsuppehållande vardagsbestyren, han ville gärna fortsätta gå till gymmet varje dag.

Vi får se sade jag, jag lovar inget. Men September 2016 då iaf, vi håller väl ut tills dess i alla fall försökte Misho i ett sista vädjande.

Såklart svarade jag, minst, sådana där Torn kan man ju inte lita på, de byggs höga sen rasar de. eRep däremot kommer aldrig lämna källaren. Misho log.

02 May 2016, 20:38

Post Re: Torn
LASTEST NEWS: MISHO FOUND IN ROMANIAN BASEMENT

The notorious Misho has been seen by random underground explorers in Bucharest. They told ABC Action News that they saw a glimpse of a string of hope in his eyes. Feeding the soul with fond memories. The explorers tricked him out of his corner with a bit of cheese and managed to snap a picture. The ABC Action News team has been sent out to the basement to see if they can find any other survivors.

Image

(Ursäkta den osmickrande bilden men jag kom inte på något annat passande)

02 May 2016, 21:07

Mellan eLivet och efterlivet samlas vi i torn och förbereder oss för det sista klivet.

187 on da madafaqin adminfitta

02 May 2016, 21:17

There's nothing where he used to lie
The conversation has run dry
That's what's going on
Nothing's fine, I'm torn

I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor

Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn

https://youtu.be/SgNvWfCMMh0?t=50s

02 May 2016, 23:26

https://www.youtube.com/watch?v=B_BMwxuBqGs

Oförutsägbar sedan 2009.

03 May 2016, 06:08

Umut wrote:
(Ursäkta den osmickrande bilden men jag kom inte på något annat passande)

Om porträttlikt anses som osmickrande har jag väl ett osmickrande utseende då. Vi får skylla det på Gud för admin lär inte göra något åt det iaf.

06 May 2016, 23:31

Contravene wrote:
Mellan eLivet och efterlivet samlas vi i torn och förbereder oss för det sista klivet.

Kan inte se annat än att ni gör helt rätt i det. Själv utreder jag ännu underLivet.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3389&artikel=4558336&playaudio=3192989

06 May 2016, 23:38
 [ 7 posts ]