Last visit was: less than a minute ago
It is currently 22 Oct 2018, 01:00

[ 4 posts ] 
Rakarnas Träningsbidrag 
Author Message

Post Rakarnas Träningsbidrag
Ifall det fortfarande är möjligt och pengar finns kvar så ansöker jag om dem för att kunna främja den esvenska spelaren.

Alla kan vi föreställa oss hur det skulle vara att endast få dem där pengarna som man får från sitt vanliga arbete 20-30sek ca och någon HW medalj var 30 dag!. Inte undra på att folk blir less efter bara några veckor när bidrags pengarna är slut och folk har slutat donera vapen och mat.

Vad jag vill är att ge dessa spelare pengar så att dem får råd med sina tränings anläggningar. Så dem känner att det händer något att dem blir delaktiga i något större än att bli isolerade i sin lilla pixel utav evärlden.

För när man väl har maxat alla tränings anläggningar och köper ett traning contract så behöver man bara skaffa ca 6-7G varje månad för att kunna gå runt vilket är väldigt lätt med FF medaljer. Det är just det resan till alla maxade anläggningar som är där folk fastnar.

Hur ska detta gå till? Först och främst ska folk anmäla intresse, bli intervjuade, bli informerade och senare kunna få ta del utav bidraget.

Det är inte heller meningen att supporta dem 100% men 50% eller kanske 25% beroende på hur mycket pengar det går att få ut utav denna ansökan.

Grejen är att alla ska kunna ansöka om dessa pengar. först och främst vill jag ge detta bidrag till dem som har spelat någon månad eller så för dem visar att dem har ett intresse för spelet och skulle troligen finna detta jättepositivt och troligen vilja bli mer aktiva.

I slutändan så gynnar detta esverige i form utav starkare soldater i dem lägre divsen.

MVH
Rakarna

06 Apr 2014, 20:26

Post Re: Rakarnas Träningsbidrag
Det er stadig muligt at ansøge om penge fra Fonden, jeg vil tage diskussionen op med de andre og så vil vi vende tilbage med et svar..

Short English for non-Scanians:
It is indeed still possible to request money, we will discuss your proposal and return with a verdict.

06 Apr 2014, 22:25

Ungefär hur mycket kommer kostnaden för att uppgradera alla träningsanläggningarna ligga på under en rea? Har precis börjat spela igen och samlar guld nu men väntar på en rea. Gjorde en post på.com där jag frågade om någon kunde donera mat och jag måste säga att folk är oerhört mer givmilda än vad jag förväntade mig. Tack till alla.

07 Apr 2014, 14:55

Jeg synes ikke det er mere end en måneds tid siden, der sidst var tilbud på opgradering af træningsanlæg. Jeg kan dog tage fejl!

Edit:
http://www.erepublik.se/viewtopic.php?p=541486#p541486
Jeg tror du lavede ovenstående indlæg fordi der var tilbud på opgradering af træning. At Sizzla et par dage efter havde opgraderet hans indlæg kunne tyde på at det var sådan.

Hvad angår prisen:
Hvert anlæg koster 170g fra Q1-->Q4, dvs 680g totalt.
Under tilbud: 55% * 680g = 374g
http://wiki.erepublik.com/index.php/Tra ... grade_Cost

07 Apr 2014, 15:56
 [ 4 posts ]