Last visit was: less than a minute ago
It is currently 22 Oct 2018, 01:35

[ 8 posts ] 
Magnus Laduloes (screw jantelagen, jag ansöker själv!) 
Author Message

Post Magnus Laduloes (screw jantelagen, jag ansöker själv!)
Hej kära vänner! Jag tänkte se om det inte går att motivera er att slänga lite pengar på mig!

Magnus Laduloes, 27-årig norrbottning.
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/2967422

Läget just nu:

Jag har efter en lååång semester kommit tillbaka till eRep (tack vare Judgen) och försöker att styra upp min eMedborgare. Just nu innebär det att horda så mycket guld/CC som möjligt via missions(börjar ta slut), sälja överflödiga tickets på marknaden och plocka BH- och FF-medaljer in absurdum tills jag ramlar ut ur Div 1 då jag kan behöva tänka om vad gäller min strategi.

Jag har själv mjölkat kreditkortet för en monthly Combat Stash för att städa upp mina företag (och plocka ännu fler medaljer innan div-bytet) och även avvecklat de två värdelösa råvaruföretagen jag köpte för länge sedan(+10g).

3 FF och 9 BH senare har jag ett Q3 matföretag och en Hunting Lodge som, efter lite snabbt spreadsheetande, faktiskt verkar vara vad som behövs för att gå runt med bra löner. Fan, håller krigandet i sig kommer jag till och med att kunna erbjuda mina anställda bonusar för väl utfört arbete!

Så, vad fan tigger jag pengar för?

Jo. Jag har sedan min återkomst varit aktiv dagligen och har i dag lagt ut 3 job offers med konkurrenskraftiga löner(fler kommer, måste få en känsla för storage och CC buffert). Det här ger mig en otrolig mersmak för spelet men jag vill så klart mer! Jag är nog påläst för att veta vart investerade pengar bör läggas och mitt mål är att sakta ta plats som en av de pålitliga arbetsgivarna i eSverige under tiden som jag jobbar mig upp mot de större divisionerna.

En eventuell donation kommer att användas för att vidareutveckla mina företag då jag anser att mitt krigande om någonting borde gå +- 0, om inte med vinst, men att jag tog 3e plats i national rankings div 1 förra veckan och denna veckan klättrar till 2a bör i alla fall vara mariginellt positivt för eventuellt beslut.

Guld till Ladulös är guld som stannar i och används förnuftigt för eSverige! Eventuellt mentorskap för att försäkra detta är ingenting jag skulle motsätta mig heller för den delen.

Så hur mycket guld begär jag? Allt. Inget. Jag ser inga problem med att spendera 539 guld i mina företag, men förväntar mig ärligt talat inte ett öre! :roll:

25 Nov 2013, 22:34

Post Re: Magnus Laduloes (screw jantelagen, jag ansöker själv!)
Låter som en ärlig ansökan. :D
En ansökan som iaf borde besvaras. :?
Men föreningens medlemmar kanske inte har tid för de som inte är medlemmar :roll:

12 Dec 2013, 23:01

Tack för att du ger oss din åsikt Sizzla, det var den vi inväntade.
Vad jag vet så har de flesta röstat i frågan, men har ej sammanställt det. Är nog lika bland alla andra deltagare i fonden också.

12 Dec 2013, 23:12 WWW

Tur jag finns för dig Larm :D

12 Dec 2013, 23:45

Tack, Sizzla. Men då jag skrev ansökan till 98% för att visa vad som kunde gjorts annorlunda med tidigare ansökningar är även väntan på svar en poäng jag försöker att göra. Det finns en anledning till att jag inte själv spammat tråden för att få ett. :)

15 Dec 2013, 19:54

Vi har nått beslutet att neka din ansökan.

Det är en väldigt bra skriven post med jättefin motivation, dock stämmer den inte överens med fondens syfte, vilket är anledningen till nekandet.

17 Dec 2013, 02:23

Helt lugnt! :)

17 Dec 2013, 09:34

outrageous!

187 on da madafaqin adminfitta

17 Dec 2013, 10:29
 [ 8 posts ]