Last visit was: less than a minute ago
It is currently 21 Oct 2017, 09:02

[ 11 posts ]  Go to page Previous  1, 2
e-sim secura - en helt ny server öppnade för 30 minuter seda 
Author Message

Post Re: e-sim secura - en helt ny server öppnade för 30 minuter
Mushmoon wrote:
Valnad är det bitterhet som jag hör igenom tomteskägget? Sverige tar nu över Norge, vilket går någorlunda enkelt då vi har den tredje starkaste MUn i spelet än så länge!

Och Mush, Pastor över hela Sverige, har startat ett aktiebolag även på denna server, och säljer mat till det blodtörstiga krigande svenska folket! Kom med mig och alla andra i Sverige!

Tror du förväxlar bitterhet med insikten om att e-sim blev precis vad alla trodde det skulle bli; ännu ett P2P. Med Polen och Litaen som de enda länderna med >1k befolkning och dessutom allierade (tillsammans med Serbien, som är trea) så finns det inte direkt någon stor framtid för den där servern oavsett.

Jag hade gärna hoppat på en ny server och lirat seriöst om den inte krävde att man pungade ut med pengar. Inte för att jag inte skulle kunna tänka mig att betala för spelet, utan för att jag vet att det leder till för få spelare. "Primera" har redan som det är alldeles för få spelare och att "Secura" på sikt skulle lyckas locka till sig fler är en utopi. Framförallt eftersom polackerna beter sig som, tja, polacker? Sverige kanske går bra nu i början, sure, men Litauen/Polen kommer ta den där stenen så fort de är färdiga med övriga grannar.

28 Aug 2012, 17:17
 [ 11 posts ]  Go to page Previous  1, 2