Last visit was: less than a minute ago
It is currently 22 Oct 2017, 16:01

[ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Exitstrategier - hur avsluta spelet? 
Author Message
President

Post Re: Exitstrategier - hur avsluta spelet?
Hehe, stackars Maze :D

20 Oct 2015, 22:20

Kapten Klitoris wrote:
General Manager Maze Putin Stalfitta has modified your salary from 150.00 SEK to 1 SEK.
7 hours ago

Jag lyckades iallafall klämma ur han 22,000 SEK innan daychange som han förmodligen inte han distrubera i sina fabriker :D

sålde dock några bössor så var jag 22k+ + igen :D

Image

21 Oct 2015, 19:18

för mig hjälpte det att sluta work streaken, var det som höll mig kvar men sen nådde jag 1k dagar (vilket kändes högt då) o bestämde mig för att tamefan inte logga in nästa dag.

cold turkey e nog annars det bästa sättet o sluta med nått, så får man själv inse hur stort beroende man har, hur många dagar kommer man ha sug efter x osv osv. e man någerlunda vettig så inser man att det e nog fan bäst att stila sig ett tag :D

sälj skiten som den horan du är, njut av det kalla vädret och pissa i motvind så blir nog allt bra :D

187 on da madafaqin adminfitta

17 Nov 2015, 15:35

Nu har jag slutat jobba och träna. Jag gjorde helt enkelt så att jag förstörde mina företag och investerade i ett Q7. Det känns skönt att veta att svenska staten går miste om cirka 300 SEK som de dagligen rånade mig på genom work tax.

18 Nov 2015, 12:40

Jussi FULL RETARD Jernkuuk wrote:
Det är helt givet att det inte lönar sig att spela enligt Platos regler över huvudtaget. Avsiktem är att ge tips om hur man eventuellt kan rädda en del av de pengar och den tid man har använt till skiten, det handlar inte enbart om att logga ut. Men du har alldeles rätt i att bryta streaks är ett bra första steg, många har vittnat om samma sak.

Blir änna intressant när man skall tänka vidare på detta, vill man att spelet skall dö eller vill man försöka iaf gå plus minus noll (tiden går ju inte att få tebax) ? man har ju haft rätt kul här endå även om det kan låta ofta som att man haft en finne i röven sen dag 1 ;) och glädje e ju oftast inte gratis så personligen tycker jag nog att bäst e nog att ge iväg pengarna till div personer som faktist fortfarande får ut något positivt av det hela.

Jag sålde mina tillgångar, gav en del av kakan till personen som hittade köparen och sen pallade jag inte få ut pengarna till "riktiga" cash så jag donerade iväg en del av det o köpte skit på ebay för resten :lol:

Men det är som vilket annat beroende som helst, hjärnan vänjer sig för enkelt vid saker och sen tycker man själv att det är väldans jobbigt att bryta det hela men man måste hitta något att byta ut beroende mot vilket jag kan tycka flertalet av er/oss har hittat i torn? jag förstår verkligen inte hur ni ("ni"?) fortsätter logga in här :D men samtidigt har jag ju mina egna laster som jag fortsätter med dag ut o dag in så skall la inte sitta här och vara duktig ;)

Kan fortfarande få sug efter erep, vill göra klart slirus saga som jag har haft i hjärnan sen rätt jävla länge tebax men inte fått till sista artikeln som jag vill än :D

187 on da madafaqin adminfitta

18 Nov 2015, 13:46

Hur svårt är det att få sitt guld sålt då? Jag har länge övervägt men inte riktigt orkat ta tag i det.

18 Nov 2015, 16:35

Det finns någon skum IRC-kanal där man kan köpa och sälja guld, mestadels är det massa multiguld och scammers som hänger där men lycka till om du pallar leta upp kanalen.

http://www.playerauctions.com/erepublik-gold/
www.ebay.com
www.blocket.se

Jag tror du kan förvänta dig 0.7 kr guldet som max, förmodligen lägre.

Oförutsägbar sedan 2009.

20 Nov 2015, 01:15

Image

Vilken tur att vi har fått en ny logga av herr Plato! Nu kan vi äntligen spela ett ordentligt spel. Jag visste att vi spelare skulle få något extraordinärt eftersom vi har ju väntat så länge!

Låt oss inte glömma att vi ska ju fira eReps födelsedag genom att köpa en massa strunt. Vilken jävla lojalitet mot sin användarbas. Man kan inte ens erbjuda en förbättring eller funktion. Skeppet är redan under vatten. Vi drunknar.

20 Nov 2015, 22:26

Admin driver med spelarna, det är tydligt.

Oförutsägbar sedan 2009.

21 Nov 2015, 01:40

Kanadensare med en intressant exitstrategi:

http://www.erepublik.com/en/article/eas ... 86278/1/20

07 Mar 2016, 15:57
 [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next