Last visit was: less than a minute ago
It is currently 21 Oct 2018, 18:42

[ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next
In game mentorer sökes 
Author Message

Post Re: In game mentorer sökes
Mentor som i hjälpa noobies? Fy fan.

Skulle däremot gärna dela ut Frienship Points till alla rövhattar med spamartiklar om 25 kommentarer.

12 Nov 2014, 14:53

Måste erkänna att jag aldrig har talats om in game mentorer. Iallafall inte som en officiell titel. Vi hade ju något statligt mentorprogram men det var ju knappast någon officiell titel.

Vad är skillnaden på in-game mentor vs in-game moderator?

12 Nov 2014, 17:18
President

Finns det ens ingame mentor? Har aldrig hört talas om det.

12 Nov 2014, 17:43

Då jag gjort reklam för spelet på olika forum och fått napp har jag ägnat hyfsat med tid åt de spelare som signat upp sig via min ref-länk. Det har varit kul.
Tror många spelare skulle ha nytta av en mentor eller hjälp att komma in i diverse aktiviteter. Tyvärr är ju intresset på botten från nästan alla nu, vilket å andra sidan gör att nybörjare har en historisk chans att snabbt komma fram på alla fronter.

12 Nov 2014, 19:37

Jag har fortfarande inte blivit borttagen... du kan ju passa på att försöka få mig sparkad, om de ens lägger mödan på att göra det.

1x MoD 1x vMoD 12x Asgard Rep 14x Riksdagen Aug-Feb Utdelare För Staten Jul-Feb TSM-Munin Commander 140+ Vikingar Jan-Sep eRepublik Mentorship Program IRC @Rizon #Viking Mercenary organizer #eCan Mercenary organizer Aug-Jul @halfOP #eSweden

12 Nov 2014, 19:58

Jussi Putin Jernkuuk wrote:
Persej Fyromski wrote:
Jag har fortfarande inte blivit borttagen... du kan ju passa på att försöka få mig sparkad, om de ens lägger mödan på att göra det.

Ok, ska skriva till dem när jag vet om någon är intresserad. Snubben som har hand om programmet skulle sluta spela, men det är möjligt att han har ångrat sig.

Ja han verka inte direkt intresserad av att svara mig :P

1x MoD 1x vMoD 12x Asgard Rep 14x Riksdagen Aug-Feb Utdelare För Staten Jul-Feb TSM-Munin Commander 140+ Vikingar Jan-Sep eRepublik Mentorship Program IRC @Rizon #Viking Mercenary organizer #eCan Mercenary organizer Aug-Jul @halfOP #eSweden

12 Nov 2014, 22:10

Har inte mycket bättre för mig, Så kan försöka i så fall ;)

13 Nov 2014, 16:49
President

Förstår inte riktigt vad det här är och eftersom jag aldrig tidigare har hört talas om det tänkte jag att vi inte behövde någon nya mentor.

Tycker att vi kan satsa på Jonathan. Jag känner att jag själv inte vill ha mer arbete när det inte heller verkar särskilt viktigt.

13 Nov 2014, 18:18

Jussi Putin Jernkuuk wrote:
Det skulle vara bra med minst två mentorer, det är tråkigt om man inte har någon att snacka med om hur det går. Man tröttnar fort på alla multis, tiggare och andra skumma typer som utgör över hälften av de nya. Men jag rekommenderar inte att någon anmäler intresse för jobbet, det är som sagt tråkigt och ersättningen är dålig eller obefintlig. Kan inte heller påminna mig om att en enda av de tiotals jag snackat med skulle ha stannat i spelet, så jag tänker inte påstå att det är viktigt. Ett skituppdrag, helt enkelt. Grattis Jonathan. :P

Jag väntar en dag eller så innan jag skriver till den internationella gruppledaren, ifall någon tokfan till anmäler sig.

Gör så ;)

13 Nov 2014, 19:14

Avveckla det istället. Inga in-game mentorer.

13 Nov 2014, 23:41
 [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next