Last visit was: less than a minute ago
It is currently 24 Nov 2017, 17:21

[ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Ger bort mitt konto 
Author Message

Post Re: Ger bort mitt konto
Kanske läge att vi drar igång en tråd för eSvenskar i permanent exil från spelet?

Oklart om det finns något annat community vi skulle kunna samlas under med gemensam flagg igen, men vissa av er har jag spelat ihop med på andra ställen och några av oss har ju bråkat med varandra i flera år. En fin tradition som det (kanske) vore synd att kasta bort.

03 Jul 2014, 09:31

Valnad wrote:
Kanske läge att vi drar igång en tråd för eSvenskar i permanent exil från spelet?

Oklart om det finns något annat community vi skulle kunna samlas under med gemensam flagg igen, men vissa av er har jag spelat ihop med på andra ställen och några av oss har ju bråkat med varandra i flera år. En fin tradition som det (kanske) vore synd att kasta bort.

alla börjar spela travian! :D / dekrim! :P

09 Jul 2014, 07:07

Ajsan det var trist att se minsann.
Hade en massa frågor till 4fun i min start av erepublik och fick alltid jäkla bra och pedagogiska svar tillbaka samt så hade vi en session av PM kontakt här på .se under en tid när han satt i en djungel nånstans.. :)

Du var/är En bra guide och trevlig människa här på erep.

Se nu till att maskinernas rörliga delar funkar och ta hand om din familj nu 4fun :)

NorrlandsBrigaden

13 Jul 2014, 09:06

Håller med alla som tycker det är trist.....alltid trist när starka spelare lägger av (eller egentligen alla spelare).
Men jag kan förstå att folk gör det....jag har varit på väg ett antal ggr men alltid har någon dryg jäkel sett till så jag stannar kvar :P
Hoppas verkligen du ger det till någon som är aktiv i eSverige, styrkan behövs.
Jag själv skulle vara intresserad just för styrkans skull så jag kan gå om Conny (det skiljer just nu 345 i styrka) men det skulle kännas som fusk och det e rätt kul att jaga honom även om det känns som en omöjlig uppgift :D
Lycka till IRL.

15 Jul 2014, 00:23

4fun har alltid varit en klippa! Där finns några sådana när det stormar som värst.

Personligen är jag väldigt splittrad i hela ge bort/sälja frågan.mina värderingar säger att det är tokfel, mitt logiska spelperspektiv annat. Den lila djävulen på vänsteraxeln kan man kalla det. Jag väljer i detta nu att sörja en färgstark spelare på eHimlen.

Peace maddahfakkah!

- Present Awesome in eSweden
- Former President of eSweden
- Former MoFA of eSweden
- Former Party President of FBS
- Former Party President of Liberala Vikingar
- Former Party President of Partiet

15 Jul 2014, 00:51

OmpaLompa wrote:
Håller med alla som tycker det är trist.....alltid trist när starka spelare lägger av (eller egentligen alla spelare).
Men jag kan förstå att folk gör det....jag har varit på väg ett antal ggr men alltid har någon dryg jäkel sett till så jag stannar kvar :P
Hoppas verkligen du ger det till någon som är aktiv i eSverige, styrkan behövs.
Jag själv skulle vara intresserad just för styrkans skull så jag kan gå om Conny (det skiljer just nu 345 i styrka) men det skulle kännas som fusk och det e rätt kul att jaga honom även om det känns som en omöjlig uppgift :D
Lycka till IRL.

Det är som jag och Guran... skiljer ~400 styrka och ligger helt statiskt. Nu tränar ju den lymmeln gratis också ;)

Alltid bra att ha någon att tävla mot. Jag har oftast benchmarkat mot Misho. Skiljer ~3k styrka (statiskt sedan nuvarande styrkan infördes 2010-2011, minns inte vilket år det var) och när economy skill fortfarande fanns låg vi i toppen och jagade Borka Turbo (också svensk spelare).

4fun är ett av de mest klassiska av alla eSvenska konton. Jag hoppas du ångrar dig och behåller det, eller bara loggar in och treklickar över sommaren. Det blir aldrig samma sak när personen man har förknippat med namnet i 5 års tid inte längre är den som sitter bakom spakarna.

På det sättet är jag väl lite som Dalze. Har alltid haft svårt för tanken på att se mitt eget konto i någon annans händer.

15 Jul 2014, 21:02

Valnad wrote:
På det sättet är jag väl lite som Dalze. Har alltid haft svårt för tanken på att se mitt eget konto i någon annans händer.

Men när det gäller att klä mig i dina kvinnokläder så är det helt plötsligt heeeelt okej..! En dubbel moralkaka beställd!

15 Jul 2014, 21:31

Lejman wrote:
Valnad wrote:

Men när det gäller att klä mig i dina kvinnokläder så är det helt plötsligt heeeelt okej..! En dubbel moralkaka beställd!

What can I say? Mina pumps och randiga leggings = to die for.

15 Jul 2014, 22:18

Jag blev bjuden 150euro för mitt konto....men det var inte seriöst. Jag ska väl medge att jag blev sugen att sälja och hade det varit seriöst hade jag förmodligen sålt det eftersom jag var riktigt less vid tidpunkten :P
Men nu kommer jag att ha det kvar och lägger jag av en dag så ger jag oxå bort det till någon gammal räv i eSverige :)

15 Jul 2014, 22:23

Hej!

Nu har jag logat ut från .com för sista gången.
Mitt konto får * ta över

Lycka till i framtiden!

Mvh
4fun

01 Aug 2014, 00:01
 [ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next