Last visit was: less than a minute ago
It is currently 24 Nov 2017, 17:24

[ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Twitterkontot 
Author Message

Post Re: Twitterkontot
Som Dalze säger, det beror helt på hur man använder taggarna.

Det finns massor av folk som kommer tycka "Meh, ett spel. Fan vad fjantigt!", samtidigt som det kommer finnas en hel drös med folk som kommer säga "Fan vad najs, ett sånt här MMO har jag letat efter", "Ja, varför inte? Jag är trött på Travian i vilket fall som helst" och "Oj, vad är det här för något? Verkar roligt!"

Som sagt, användandet av taggar är viktigt.
#erepublik #erep #esverige #thenewworld #osv #nifattar

23 May 2014, 16:26

Post Re: Twitterkontot
Men frågan är väl i så fall om det kanske inte är så att alla måste dra sitt strå till stacken?

Om allting är dött men det fortfarande finns aktiva spelare ja, då får väl de aktiva spelarna försöka göra spelet mer aktivt!?
Som ny spelare som kommer in i spelet och ser att hela eSverige är dött kan jag tänka mig att det känns sjukt omotiverande att fortsätta spela efter lvl 10 (som man kommer till på 10 min).

Det är inte bara Rekryteringsbyrån som måste komma igång, eller det är inte bara Twitter-kontot som ska komma igång och det är inte enstaka personer. Vi får kanske försöka göra en nationell satsning för att göra det mer attraktivt för alla, nya som gamla.
Vad jag har märkt efter min tid efter min come back är ju att alla är trötta på allt. Man kan komma med förslag på allt och allting skjuts ner. Spelar ju ingen större roll vad det är. Och det måste du ju ändå hålla med om?

Om allting dras igång ungefär samtidigt kanske vi kan ha en chans att höja vår egen motivation samtidigt som de nya spelarna ser att saker händer!

24 May 2014, 13:22
 [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2