Last visit was: less than a minute ago
It is currently 22 Jul 2018, 00:55

[ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Dålig start? Hjälp behövs! 
Author Message

Post Re: Dålig start? Hjälp behövs!
Grejen är ju inte att det inte kommer funka. Och mycket troligen kommer inget att hända. men sedan kommer vi till den lilla promille chansen att det inte funkar å du åker på 99.99% permaban medans den / dem som hjälpte dig förhoppnings vis är gamla spelare som vart med en dag och bara får böta guld / blir tempbannade i några dagar.

men jag säger inte allt ingen borde hjälpa dig men att göra ett systematiskt projekt av det tycker jag känns lite overkill. men självklart finns det folk som ställer up på det så får dem mer är gärna göra det :)

Tycker annars att det är en super bra ide och gör ju såklart spelet roligare för dem nya när dem känner att dem optimerar sitt spelande.

Sedan en annan sak varför jag inte tycker att man skall göra det till ett offentligt program, för jag har väldigt svårt å tro att något programmerat skydd kommer hojta till ifall man gör som beskrivit ovan. men att ifall det är någon spelar man inte gillar som håller på med detta program så kan ju en Rapportering göra så att accountet granskas mer noga vilket leder till att det syns väldigt tydligt och eventuella problem kan uppstå.

07 Jan 2014, 22:29

Post Re: Dålig start? Hjälp behövs!
Jussi Jernkuuk wrote:
Det är inte frågan om att göra detta statligt, och allt kommer att skötas bakom lyckta dörrar om det nu bir någonting, just för att det inte ska uppstå några onödiga problem.

har inte sagt något om något statligt, säger bara att ifall personerna hamnar på någon lista vare det är muntlig eller ner skriven i någon djup håla så kan det användas i mot dem. men förhoppningsvis så har vi en sådan bra community att detta inte ska behöva vara en risk.

07 Jan 2014, 23:13
 [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2