Last visit was: less than a minute ago
It is currently 24 Oct 2017, 00:32

[ 6 posts ] 
UV söker medhjälpare 
Author Message

Post UV söker medhjälpare
Vi i Utbildningsdepartementet har genomgått en del omstruktueringar på senare tid och har nu börjat jobb i små arbetslag där varje lag har hand om var sin del av vårat arbete.Nu söker vi en person som är intreserad av att leda ett av våra arbetslag som ska ha hand om information och guideskrivning. Dina arbetsuppgifter kommer vara att publicera gamla gudier som fortfarande är relevanta och vara med och skriva på nya. Du kommer att ha fria händer att välja dina egna arbetskamrater i arbetslaget och överlag föra ett ganska självständigt arbete. Är du intreserad så kommentera här under varför vi ska välja just dig eller skicka ett PM till mig antigen här eller på .com

18 Oct 2011, 19:23

Post Re: UV söker medhjälpare
Jag vill härmed ansöka till UV.
Jag har spelat erepublik sen dag 37, jag har gjort allt som går att göra och jag har en stor erfarenhet som jag mer än gärna lär ut till nya spelare.

Mvh Wolf.

Manncius Day 1,754, 09:10 24m ago "Where did you get that facking idiot CP??????"

18 Oct 2011, 19:29

Perfekt Wolf, kul att höra.

Jag har tänkt att på torsdag kväll utnämna någon så ni har tills dess att ansöka.

18 Oct 2011, 19:37

Som en hjälp på traven till den som kommer arbeta med detta så kan jag erbjuda ett google-dokument bestående av den senaste inventeringen av guider samt deras status. Ingen guide har tillkommit sedan dess, och inte heller nån av de listade som blivit uppdaterade vad jag vet.

Inventering av guider och dess status
Den/de som kommer arbeta med detta får gärna kontakta mig så ger jag dig/er tillgång och/eller byter ägare på det till dig/er.

18 Oct 2011, 22:41

[quote="Lemlin"]Som en hjälp på traven till den som kommer arbeta med detta så kan jag erbjuda ett google-dokument bestående av den senaste inventeringen av guider samt deras status. Ingen guide har tillkommit sedan dess, och inte heller nån av de listade som blivit uppdaterade vad jag vet.

Inventering av guider och dess status
Den/de som kommer arbeta med detta får gärna kontakta mig så ger jag dig/er tillgång och/eller byter ägare på det till dig/er.[/quot

Tack Lemlin, du råkar inte ha tillgång till mentorernas också?

Mvh
Jetzetan

19 Oct 2011, 00:18

Kan berätta för de intreserade att de blev Wolf Heinrich von Helldorf som fick posten.

23 Oct 2011, 12:39
 [ 6 posts ]