Last visit was: less than a minute ago
It is currently 13 Dec 2017, 11:19

[ 4 posts ] 
Vilka träningsanläggningar ska du satsa på? 
Author Message
President

Post Vilka träningsanläggningar ska du satsa på?
Styrka är sannolikt det absolut viktigaste i eRepublik. Att bygga upp det tar dels en hel del tid, men det kostar också mycket guld. Så frågan är vilka anläggningar man ska satsa på först.

Men innan jag presenterar min lista vill jag bara dela med mig av mitt viktigaste tips: Uppgradera endast anläggingarna under rea! Med jämna mellanrum är de på ca 40 % rea.

Här är den ordning som jag rekommenderar.

Image

Lite simpelt förklarat ska man göra så här:
Uppgradera Weights Room till Q3 --> Uppgradera Climbing Center till Q3 --> Uppgradera Weights Room till Q4 ---> Uppgradera Shooting Range till Q3 och sedan till Q4 --> Uppgradera Special Forces Center till Q3 och sedan Q4, men innan man börjar träna i dem så ska man ha 90 % träningkontrakt. --> Till sist uppgraderar man Climbing Center till Q4 men det viktigaste är nu att man kan träna i samtliga anläggningar med 90 % kontrakt.

Jag är medveten om att det kan vara svårt att förstå min tabell/förklaring, men är man osäker är det bara att PMa mig eller att svara här i den här tråden.

Ni är också välkomna att kontakta mig om ni har några synpunkter kring min uppgraderingsplan. Generallt anses det vara bäst att uppgradera en anläggning i taget till Q4, men med tanke på att den sista uppgraderingen kostar så pass mycket har jag valt att rekommendera den lite senare vid vissa tillfällen.

Lycka till med träningen!

Guiden är skriven av zzzingo 2016-08-02

02 Aug 2016, 23:58

Post Re: Vilka träningsanläggningar ska du satsa på?
om du går in på #norden @ irc.torn.net så kan du skriva !gym <namn på gymet> och se vad du skall träna!

187 on da madafaqin adminfitta

06 Aug 2016, 11:07

Contravene wrote:
om du går in på #norden @ irc.torn.net så kan du skriva !gym <namn på gymet> och se vad du skall träna!

Om du går in på Arbetsförmedlingen och ropar "Hjälp!" så kanske du kan få ett jobb.

07 Aug 2016, 06:43

Grymt inlägg Zingo! Skvätt mig en, en varm en!

07 Aug 2016, 20:26
 [ 4 posts ]