|
 |
 |
Last visit was: less than a minute ago
|
It is currently 21 Apr 2018, 06:23
|
Author |
Message |
C.Nilsson
Joined: 13 Apr 2011, 16:44 Posts: 1619 Location: Åkersberga
|
 Re: Strategispel - SimCity
Radsoc wrote: Jag är med i spelet igen så fort de fixat världsmarknaden. Detta är ganska exakt min mening oxå, lirar BF3 tills dem fixat världsmarknaden.
|
25 Mar 2013, 19:55 |
|
 |
Raticon
Joined: 17 Jan 2010, 12:55 Posts: 3160 Location: Arktiska Ödemarken
|
Radsoc wrote: Jag är inte a jour med vad som händer, men spelet är roligt. Dock skulle jag vänta med att köpa för att sätta press på dem att fixa världsmarknaden och RCI-relationerna.
Jag är med i spelet igen så fort de fixat världsmarknaden. Motion carries! Jag väntar med köp. De spel man kunde få med gratis hade jag redan, eller fann oerhört ointressanta. RCI och Marknaden är ju det som gör det hela intressant tycker jag. Synd att de inte implementerat det än.
_________________150 dagar som Kongressledamot & 13 dagar som President. c.a 3,5 år Aktiv.
|
27 Mar 2013, 17:12 |
|
 |
Radsoc
|
Det har sagts att det tar ca 14 dagar för en stor patch som ändrar simulationen att komma.
|
29 Mar 2013, 13:49 |
|
 |
Radsoc
|
Fortfarande inget, har fortfarande inte spelat något mer. Det enda nya är att det nu finns ett Nissan DLC där man får elbilar som gör folk glada utan att belasta elnätet (allt är solceller etc, finns bara fördelar med Nissan ska vi lära oss!). Sen släpptes ett nytt DLC i USA som man får om man köper utvalda Oral-B-produkter. "Legendary game franchise turned into a tooth paste promo."Köp inte spelet. Köp inget från EA. Rage-quit let's playare. Börja titta 24:00. På tyska. http://www.youtube.com/watch?v=imXRmsKfhS0
|
16 Apr 2013, 00:34 |
|
 |
Radsoc
|
Patch 4.0 släpptes igår och spelet verkar nu vara i det skick som det skulle ha varit vid release.
Spelbart, men evtl inte tillräckligt dynamiskt. Man producerar datorer, men inga städer behöver några. Lustig prissättning där då. RCI-sambanden är inte ideala heller.
Man klarar sig bra utan att köpa spelet fortfarande. Misstänker att det blir en DLC-följetång.
|
24 May 2013, 11:18 |
|
 |
Stente
Joined: 12 Dec 2010, 13:04 Posts: 1510 Location: København, Scandinaviens Hovedstad!
|
Patch 3 og 4 virker til at have fixet mange af de problemer der var, har ikke prøvet 4'eren endnu men 3'eren hjalp rigtig meget på de trafikproblemer der tidligere har været.. Nu ved jeg da hvad jeg skal lave i weekenden 
24 May 2013, 12:18 |
|
 |
Stente
Joined: 12 Dec 2010, 13:04 Posts: 1510 Location: København, Scandinaviens Hovedstad!
|
Er der nogen som stadig spiller SimCity?
Og er der nogen der har prøvet Paradox' nye konkurrent til SimCity, Cities: SKylines?
Skylines er virkelig lovende, og tillader bl.a. meget større byer. I SimCity er du næste nødt til at fokusere på en industri/Omega for at få overskud, men det er ikke nødvendigt i Skylines.
21 Apr 2015, 14:03 |
|
 |
James Banana
|
Gillade Cities: Skylines ett tag, men kändes väldigt tunt efter en stunds spelande.
_________________ Priminima, jag saknar dig!
|
22 Apr 2015, 02:19 |
|