Last visit was: less than a minute ago
It is currently 11 Dec 2017, 17:21

[ 306 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Next
eSveriges största post-whore! 
Author Message

Post eSveriges största post-whore!
1: Icehacker | 1391 posts | 10.62 posts per day

2: Misho | 2918 posts | 9.23 posts per day

3: Hador | 2937 posts | 7.23 posts per day

4: Karl Holm | 1655 posts | 5.77 posts per day

5: Gustavius | 2115 posts | 5.51 posts per day

Bubblare: Kape | 2104 posts | 5.22 posts per day

By popular demand: Lapo | 1 posts | 0.00 posts per day

(Ziggyzag och Flammbar exkluderade pga inaktivitet)

Som vi kan se är Icehacker klart hetast just nu, men det lär dröja länge innan han tar ikapp på gamla rutinerade post-whores som Misho och Hador.
Misho bör snart gå ikapp Hador i post count, och Kape kan möjligen slå sig in på listan genom tjyvknep *host* radera "spam"-tråden *host*

Känn er fria att posta lite post-whoring highlights, listan uppdateras vid senare tillfälle, kan vara kul för framtida generationer post-whores!

Last edited by Pink Freud on 23 Mar 2009, 21:50, edited 2 times in total.

23 Mar 2009, 19:33

Post Re: eSveriges största post-whore!
Jag postar nog nästan en post per dag.

Jag antar att det är här man skall skriva hur mycket man gillar Erepublik och varför man spelar det. Man bör väl också skriva någon rad om vilket hockeylag man hejar på och varför man heter Bertil. Men jag skiljer mig från mängden. Jag gör inte det.

23 Mar 2009, 20:00

?: Bertil Gurkvatten | 487 posts | 1.55 posts per day

Ett försök ifrån din sida att förbättra din egen statistik kanske ;)?

Kan förövrigt nämna att jag själv är farligt nära att hamna på listan...

23 Mar 2009, 20:10

Alright, jag är officiellt erep-geek! :D

23 Mar 2009, 20:47

Det ÄR viktigt att hålla sig aktiv och ajour, samt hålla diskussioner igång om vad som händer. hellre folk med 50-60 poster om dan i snitt, än med folk som aldrig postar...

Häng gärna ut alla de som aldrig postat något, eller bara postat ett enda inlägg i ge-mig-20-sek-tråden istället, det är de som vi behöver uppmuntra att posta.

23 Mar 2009, 20:51

Usch OrjanA, inte ta med sig sån där negativ attityd in i min tråd! Här firar vi dessa gudar bland män inom post whoring, inte fördömer dem för deras aktivitet!

Moving on! Tänkte att vi skulle ta och utöka tråden lite genom att analysera de olika stilarna inom post-whoring som används.

Icehacker: one-liner killen. Har effektivt lyckats skapa upp ett nät av trådar och rutiner som låter honom få ut väldigt många posts med så lite tangentbordslitage som möjligt.

Misho (+Kape): Moderatorn, har byggt upp förtroendet till att bli moderator, och kan därigenom göra sig av med motståndet genom tillfälliga bans, radera posts och skapa gömda forumsektioner att spamma loss i.
För övrigt är forumsektionen "Kape & Mishos bollhav" bara ett rykte.

Hador: access-killen, har lyckats roffa åt sig access till så många sub-forum som möjligt för att kunna posta loss lite överallt. När inte det räcker roar han sig med att trolla i andra partiers forum.

Karl Holm: ninja-postaren, silent but deadly. Håller en relativt låg profil, postar loss utan att gå till överdrift. Han lär aldrig sno åt sig förstaplatsen, men han hänger med i toppen utan att dra åt sig uppmärksamhet.

Gustavius: Mr. Off topic - svårt att hitta trådar där du kan bidra med relevant input? Fear not, Gustavius har lösningen för dig! Genom att helt enkelt gå off topic överallt så lyckas man inte enbart med att slänga ut massvis med posts, man kan även strunta i att läsa vad tråden handlar om!

Lapo: Lurkern, den värsta av dem alla, har bara en post på ungefär 16 månader, men läser allt. Är så osäker som person att han dock inte riktigt vågar göra sin åsikt hörd. Även så rädd att bli dömd för sin aktivitet att han slutat logga in på erepublik.com och erepublik.se för att dölja sin aktivitet.

23 Mar 2009, 22:03

Jag kan radera poster också, det förbättrar mina chanser avsevärt att ta ett kliv upp i din topplista.

23 Mar 2009, 22:09

Kape wrote:
Jag kan radera poster också, det förbättrar mina chanser avsevärt att ta ett kliv upp i din topplista.

Märk väl hur den erfarne post-horan nonchalant påpekar något som redan tagits upp två gånger i tråden, vilken expertis!

23 Mar 2009, 22:28

hehe, jag måste faktiskt säga att Mr Gurkvatten har ett lustigt sätt att uttrycka sig på :)

Image
\"Never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience.\"

23 Mar 2009, 22:33 WWW

Bertil Gurkvatten wrote:
Gustavius: Mr. Off topic - svårt att hitta trådar där du kan bidra med relevant input? Fear not, Gustavius har lösningen för dig! Genom att helt enkelt gå off topic överallt så lyckas man inte enbart med att slänga ut massvis med posts, man kan även strunta i att läsa vad tråden handlar om!

Du lyckas nämna varje person som Han fast inte mig, nähä, där är det du och riktat privat :(
Samt det är en viss gurka som skapar en tråd för rent off topic... Inte jag :)

23 Mar 2009, 22:36
 [ 306 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Next