Last visit was: less than a minute ago
It is currently 23 Oct 2017, 10:19

[ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Skumma konton 
Author Message

Post Re: Skumma konton
Radsoc wrote:
Det är själva grejen att de förtjänar mindre trevliga meddelanden när de gör ett dåligt jobb. Gör man något dumt får man också stå för det. :)

Dessutom borde de vara inröstade och utbytbara när folk inte anser att de är bra.

Håller med om det sistnämnda, moderatorer är en så viktig post att de bör bli utsedda, men däremot tycker jag inte man bör tolerera "mindre trevliga meddelanden", då jag inte anser det vara en del av communityn, oavsett hur dåligt jobb en person gjort.

10 Dec 2013, 23:16

Moderatorer använder ett ticket-system för att sortera anmälningar. Eftersom det inte finns några svenska mods just nu kommer material som är skrivet på svenska och anmäls behandlas av moderatorer med närliggande språkliga kunskaper. Det kan t.ex. vara danskar eller finnar. I annat fall - om det inte finns någon som har språkliga kunskaper - förlitar man sig på google translate och en kontextuell uteslutningsmetod.

Med andra ord, Radsoc, beror det på vilket språk du har hädat på. Eftersom du har möjlighet att förolämpa folk på i varje fall minst 3 språk (vad jag vet) har jag ingen aning om vem som är din baneman.

För jag misstänker att kritiken grundar sig i någon form av censur? ;)

11 Dec 2013, 00:54

Inte för att jag har något emot att förolämpa folk, konflikträdsla är ett handikapp. Men jag har ärligt talat inte förolämpat någon, däremot kanske de har fått för lite av den varan, och förutseende provocerat fram en vilja i mig till det, efter en (naturligtvis) orättfärdig content block. Jag känner att jag måste delge individen väl valda tankar om inkompetens och allmän dålighet. Det vore synd om den förblev oförlöst!

Jag skulle börja förklara något i stil med att interntramset (226e battleheromedaljen etc) som händer på .com är underordnat det som händer utanför spelets ramar.

11 Dec 2013, 01:09

Låt oss återgå till ämnet vilket är skumma konton (som är roliga) och inte om moderatorer på eRep.

12 Dec 2013, 22:12

Sizzla wrote:
Låt oss återgå till ämnet vilket är skumma konton (som är roliga) och inte om moderatorer på eRep.

Sizzla är en skum snubbe... således är även dennes konto skumt! ;)

- Present Awesome in eSweden
- Former President of eSweden
- Former MoFA of eSweden
- Former Party President of FBS
- Former Party President of Liberala Vikingar
- Former Party President of Partiet

17 Jan 2014, 16:01

På temat måste jag även höja Per-Fredrik till skumstatus. Jag var med vid minnesceremonin då hans konto begravdes, och nu står han där spritt språngande igen. Har inte hört ett enda Izzard-brandtal från den ny PF ännu. Kan det vara en zombie? Är det så? Är det så?

18 Jan 2014, 01:36

http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/5066722
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1672567

Dessa två spelarna är rätt skumma man kan ju undra vad dom håller på med

18 Jan 2014, 08:30
 [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2