Last visit was: less than a minute ago
It is currently 23 Oct 2017, 10:26

[ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Fyllehistorier - krograggtråden 
Author Message

Post Re: Fyllehistorier - krograggtråden
Tror nästan effektivaste dumpningsmetoden vore att länka henne den här tråden + bildmaterialet. Då vore yxa i dörren inte helt osannolikt :D

15 Jan 2013, 19:04

Drar en till historia, den har inget med krogragg att göra men den passar nog in iallafall.

Hur som helst, för några år sedan var jag tillsammans med en tjej och vi var väl tillsammans i 2.5 år. Hon skaffade en ny några veckor efter det, en kille som jag känner lite halvt från fester och så vidare. Rätt schysst snubbe för övrigt.

Han blir orolig över att ta över henne att jag ska bli arg och så vidare, vi pratar inte under tiden. Jag är glad över att det blev han som är lite vettig och inte något drägg. De gör slut efter nån månad och han addar mig på facebook och jag frågar hur det kommer sig. Svaret blir att han vill fråga så de är lugnt mellan oss och så där och berättar att hon behandlade han dåligt. Nu till ett litet inflik.

En dag innan de gjorde slut, får jag sms från den här tjejen som vill komma över till mig klockan 2 på natten. Hon är på nånfest 5 mil bort så hon tvingar sin mamma att köra henne till mig. Så hon dyker upp vid halv tre på natten och sover över här. Tycker det var allmänt konstigt så jag gjorde inget på natten även om vi sov i samma säng. På morgonen däremot.. blev det lite ex-sex men det kändes allmänt fel och jag tyckte det var allmänt ofräscht.

Dagen efter gör de alltså slut och killen vill bli kompis och beklagar sig över henne. Jag försäkrar att allting är bra och vi säger inte så mycket mer. Dock funderar jag en halvtimme och ringer därefter upp honom och frågar om vi inte ska hitta på en liten hämndaktion.

Och eftersom jag har fått lite kontakt med tjejen igen iom ex-sexet så ser jag detta som fullt genomförbart. Jag träffar killen på en kaffe och vi går egenom lite hur vi ska göra, han är överlycklig att jag hjälper till eftersom denhär tjejen tydligen hade utnyttjat honom så mycket det bara gick på pengar, husrum, kläder alltmöjligt.

Jag lyckas få till att jag ska fika med henne på stan en dag, och planen är att när vi fikar så ska hennes kille dyka upp och konfrontera henne på allmän plats. Så vi tar bilen på stan och lite drygt halvvägs så dör biljävel och det blir ganska grov panik. Men det löser sig vi blir hämtade av hans kompis (gift mamma i 30 års åldern som jag några månader senare ligger med, score) och jag möter upp henne på stan.

Väl där så ser jag att hon lånat sin brors 1 åriga dotter för dagen och släpar runt henne i barnvagn. Så vi beger oss mot ett fik och jag köperglass åt ungen och lite kaffe. Efter 10 minuter går killen in på kafet och sätter sig och vi kongronterar henne. Och jävlar vad folk tittade runt omkring när hon blir jävligt obekväm och skruvar på sig. Efter några minuter så är hon nästan i upplösningstillstånd och tar ungen under armen och pekar finger och går ut därifrån.

Eftermiddagen slutar med pilsner i solen och flytt av lägenhet.

Så jag lyckades alltså att ha sex med mitt ex och ta en liten revansh på han som tog över henne. Inte nog med det så blir jag kompis med snubben och får dessutom skälla ut henne på allmän plats tillsammans med honom.

Ingenting är omöjligt gott folk.

Oförutsägbar sedan 2009.

15 Jan 2013, 19:08

Det har sagts förut men jag säger det igen - Lobban, ditt liv borde dokumenteras av någon känd jävla författare. Eventuellt av Charlie Christensen.

15 Jan 2013, 19:47

Helgen bjöd på ett sedvänligt triangeldrama som vanligt.

Ignorerar brottartjejen på krogen, sedan i nån bar kommer chilenaren fram och klänger på mig och håller mig i handen och jag hoppas på att ingen ser mig och smyger lite fint bort därifrån. Tredje bruden som var och åkte skidor i norge för ett tag sen.. ja hennes kompis kom fram och frågade om jag skulle med och dansa med henne. Sa att hon kunde komma hit istället så kompisen lullar iväg och kommer tillbaka själv och säger "Hon vill inte träffa dig" då skrattar jag och går iväg.

Nu till baksdan av allt detta. Den senaste månaden när jag varit hos brottartjejen tre gånger har jag blivit sjuk 3 gånger. Första gången halsfluss så jag fick gå på pencillin, veckan efter det så fick jag bara jävla ont i halsen men det gick över på två dagar med lite alvedon. Och nu igår fick jag lite ont i halsen som veckan innan och tänkte att lite alvedon hjälper. Inte det, vaknar upp vid 4 med så fruktansvärt ont i halsen och det har svullnat igen som satan. Kan med nöd och näppe andas med munnen öppen så jag andas för det mesta genom näsan idag. Så de blir doktorn om.. 40minuter.

Karma finns.

Edit: Jag tror det kan vara körtelfeber eller ev. herpes som bråkar med mig. Har någon en kvalificerad gissning så svara i tråden eller skicka ett PM

Oförutsägbar sedan 2009.

28 Jan 2013, 18:58

Kan du andas utan problem med näsan, men inte med munnen, är det evtl inflammerade halsmandlar.

02 Feb 2013, 18:42

Radsoc wrote:
Kan du andas utan problem med näsan, men inte med munnen, är det evtl inflammerade halsmandlar.

Ja så var fallet, fick diagnosen halsfluss för tredje gången på en månad. Käkat pencilling hela veckan nu så blivit frisk

Oförutsägbar sedan 2009.

02 Feb 2013, 19:23

Liten update.

Hon blev tjurig som fan efter att jag frågade om hon hade herpes, och jag skrev inte till henne förrän 2 feb, då hon smsade att hon kanske var gravid. Jag hade då tidigare ignorerat hennes sms.

Men.. så detta med gravid. Jag är nästan 100 på att detta var bara något hon skrev för att jag skulle svara. Dock är ett sådant påstående ett av väldigt få saker som man inte kan påpeka äktheten i påståendet. Så jag var ju tvungen att svara, och hon ville att jag skulle be om ursäkt för att jag frågade om hon hade herpes.

Vägrade och ingorerade henne. 5 feb börjar hon prata med mig igen som om inget har hänt och jag frågar om hon är dum i huvet och tänker inte mer på det. Nu i lördags 9 feb så skickade hon en blanding mellan dryga och flörtiga mess och undrade om jag skulle på krogen. Frågade ännu en gång vad det var för fel i huvudet på henne och bad henne låta mig vara.

Nu idag mina vänner den 13:e fick jag äntligen se pesten ta slut. Efter otaliga kärleksbrev, blogginlägg och smygbilder fick jag se detta på facebook. Och var dessutom tvungen att kommentera, sjukt nice.

http://minfil.se/Tdp3a1bcb8/komedi.png

Stackars kille, vet inte vad han gett sig in på

Oförutsägbar sedan 2009.

14 Feb 2013, 00:57

Nu har jag testat stockholm, folk dricker lite dåligt där. Hade jag druckit normal mängd som vi gör i utkanten av sverige så hade jag inte fått komma in, jag höll fan knappt på att inte komma in iallafall och då efter endast 5 öl. Salig blandning av folk ute, en del douchebags och en del skittrevliga.

Stod och pratade med några veganer om allt möjligt, sen hittade jag på att jag jobbade som jägare åt kommunen och åkte runt och sköt grisar. De tappade hakan och undrade hur jag kunde sova på natten.

Oförutsägbar sedan 2009.

16 Mar 2013, 11:56

Var och kollade på De vet Du igår, snygga tjejer vill kolla på dem och jag kollar på tjejerna. var dags att yngla av sig lite igen, det gick fint i helgen efter en öltunna och en vodka

Oförutsägbar sedan 2009.

28 Apr 2013, 19:06

SpycakeN wrote:
Det har sagts förut men jag säger det igen - Lobban, ditt liv borde dokumenteras av någon känd jävla författare. Eventuellt av Charlie Christensen.

haha, ja nog är det rolig läsning men det är väl inte allt för spektakulärt att man får ligga och då och då stöter på jävligt sjuka brudar.

12 May 2013, 23:58
 [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next