Last visit was: less than a minute ago
It is currently 22 Oct 2017, 10:57

[ 55 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Fyllehistorier - krograggtråden 
Author Message

Post Fyllehistorier - krograggtråden
Har använt en annan tråd innan men de börjar bli så jävla mycket nu så jag gör en egen tråd. Allt som skrivs i tråden skall vara sant och jag bifogar tidigare poster i spoilers nedanför.

Spoiler:
träffade en brud på krogen i lördags, hon vill ha min skype och pinsamheten som uppstår när jag berättar att mitt nick är snoppluktare...

Spoiler:
nytt krogragg, sov hos henne men hon verkar vara lite smått instabil i huvudet. blivit bombarderad med kärleksförklaringar, över 10 gillade bilder på facebook och hon säger att hon älskar mig. hon var dessutom kedjerökare så lägger jag en prutt idag så flyger de nog fan ut en fimp ur röven på mig så mycket blöt tobak hon smakade i käften

Spoiler:
Uppdatering från krogragget, hon platsar in hos Hasse Aro på trean i stalkers. Känt mig i en halv vecka och älskar mig, skriver sidvis med kärlekstrams på papper samt skriver massa skit på facebook varannan timme om mig. Inte nog med det så tas det en jävla massa smygbilder, var med när hon tänkte klicka en pussbild och avstyrde det hela. Nån timme senare var jag oaktsam och hon lyckades iallafall. Lite senare dyker skiten upp på instagam och jag blir fly förbannad. Är jävligt nära på att ringa till tre och be dem blockera hennes nummer.

Hon är 15 år i huvudet och jag vill bara göka.. :lol:

Spoiler:
Tänkte bada rätt djupt ikväll, vet att stalkern ska ut och festa och jag har sagt att jag är hemma. Men jag fick ryck nu så jag ska upp och göka på en sydamerikan. Ska bara hålla mig ifrån klubben där jag vet att hon är. Efter det blir det intressant att se hur länge de tar innan de har klurat ut den andre och jag blir hatat och får stå i skamvrån. Men det är jävligt kul så länge de varar

Spoiler:
Måste tilägga en grej från stalkern, jag hade 30 minuters nakenbrottning i tisdags. Alltså nakenbrottning, inte sex. Bruden kan ju lägga sina ben bakom låren på killen så de blir lite lättare att jucka. När jag drog ut ballen och var nöjd så satte hon sina ben i knävecken på mig och ja.. man sitter fast då. 30 minuters brottning följde

Spoiler:
Sket sig i lördags, hamnade på den enda krogen dit jag inte skulle gå. Bruden som jag egentligen skulle vara med blev full, ringde till sitt jobb klockan tre på natten och sa att hon inte kunde jobba dagen efter. Och jag hamnade hemma hos stalkern, blev väckt på morgonen av att min polare ringde på dörren och frågade om jag skulle med hem. Vinglade upp fortfarande rätt onykter och glömde kvar klocka och vantar. Åkte till sibylla och käkade lövbit och drog hem och sov resten av dagen.

Så jag funderar faktiskt på att ringa och be om ursäkt till bruden jag egentligen skulle vart med för jag frågade henne rätt tidigt på kvällen om vi skulle hitta på nåt den här veckan, och hon föreslog att jag skulle komma och kolla film med henne. :D Men det måste i såna fall bli ikväll för den andra bruden kommer he till mig imorgon och ska äta julmat

Spoiler:
Soppan fortsätter. Igår gamblades det utav bara satan.

Brottartjejen har jag sex med på lördag morgon och sedan kör hem henne och åker på förfest. Där på förfesten är den sydamerikanska bruden som är lagom sne på mig för att hon har ju klurat ut allt i hopa. Så på något sett lyckas jag få henne att godta min ursäkt genom att ringa upp brottarbruden och tala om att jag minsann inte vill träffa henne igen.

Nu ska vi ut på klubben, och jag vet om att brottartjejen är på samma ställe. Känner på mig redan i entren att detta kommer skita sig utav bara helvete. Står och pussas lite med sydamerika i baren och brottartjejen står 2 meter bakom och blänger.

Nu börjar det spåra, sydamerika börjar strula med nån annan och jag tänker fuck it och letar upp en ny tredje dam för dagen. Ingen aning om vad hon heter men hon skulle jobba dagen efter så de blev inget följa med där inte så jag börjar dansa med två kineser rätt söta men de kunde varken svenska eller engelska. Varpå min kompis säger till den ena kinesen "Jag har en båt med kran på". Hon fattar ju ingenting men det var rätt kul sagt.

Stängningsdags är full och vill bara hem och sova, och vem väntar utanför entren om inte fru sydamerika som vill ha med mig hem. Tydligen så skall även sydamerika ha varit i slagsmål med en annan brud på stället och de ska ha dragit varandra i håret och allt möjligt. Synd som fan att jag missade det, hade varit kul att se.

Well vi drar till henne, hon plockar upp posten från golvet och blir sedan ganska ledsen. Jag frågar vad dt är för fel och till slut ger hon mig brevet. Det var ett klamydiabrev så det var ju bara tack och godnatt för jag har ingen lust att få upp en liten sked i penis för att testa klamydia.

Nu dagen efter är alla tre tjejerna arga på mig och jag skäms lite smått :D

Spoiler:
Ska ut idag med så editerar inlägget imorn, lär hända massa konstigt skit som vanligt. Börjar bli hårt nu tredje gången på en vecka och nästa vecka är det diablo 2 lan med massa pilsner. Min årliga alkisperiod.

Edit: Jag gör ett nytt inl'gg imorn men kan istället berätta lite kort om två andra fyllegrejer. En gång så drog vi med två litauer hem från krogen, fick skjuts av en kompis mamma. Gissa om hon var förvånad över att vi hade varsin litauer i knät. Dagen efter körde vi hem dem i en kompis firmabil, en skåpbil där vi skickade in litauerna där bak i skåpet. den ena av dem fick dock allergisk reaktion och höll på att kvävas påvägen hem för vi bjöd dem på kornflakeskaka. Och på fyllan hade jag sagt till dem att jag skulle sälja deras jävla tavlor för de var duktiga på att måla så de ringde typ varannan dag i två veckor efter det.

ANär jag hade en romans med en gift kvinna berättar jag en annan dag.. börjar bli långt inlägg. Jag vill även påpeka att folk tror fan inte på mig när jag berättar mina historier som hänt men de är sant till 100%. Kan posta lite cencurerade nakenbilder på brottartjejen om forumet tillåter det. Bilder på gifta tjejer har grubb fått på sms hahha :D

Trevlig kväll, är lite smygfull och väntar in mina polare.

Oförutsägbar sedan 2009.

25 Dec 2012, 19:41

Post Re: Fyllehistorier - krograggtråden
Fyfan alltså säger jag bara.... Vilket liv du har!

25 Dec 2012, 19:58

Detta har potential att bli forumets bästa tråd.

I will forever remember you, Lonestar

26 Dec 2012, 23:27

Sätter denna som startsida. ;)

26 Dec 2012, 23:28

Vi borde betala Lobbans krogräkningar bara för att han ger oss dessa underbara gonatt-sagor.

29 Dec 2012, 16:45

Lobban vi borde dra en krogkväll tillsammans!

29 Dec 2012, 19:22

Älskar den mentala bilden man har skapat sig över alla deltagare. :)

29 Dec 2012, 21:34

Tänker följa Lobbanets sköna stuk!

Kanske ska lägga en varning... Tror jag är i gråzonen för lite regler...
Spoiler:
Så för typ nån månad sedan så körde jag all out en helg. Började med utgång på torsdagen och fortsatte sedan till lördagen.

Hur som helst, så på fredagen, börjar jag snacka upp en blond finska. Shotar vodka som en idiot. Störd tjej. Sedan så börjar hon gnälla att hon är så rädd för att gör nya saker, vilket jag följer upp med fan man ska låta livet ta en vart de går. Vilket hon följer upp med "lets go then". Så drar hem till mig och leker vuxenlekar.

Sparkar sedan ut henne vid 3.
Skickar sedan sms till min polare: "Going international! Satte precis en finska!"
Får svar: "Men för fan det är ju inte ens rasföräderi. Är du 12 eller?"

Challenge accepted!!

Drar ut dagen efter, det är "white night" på klubben vilket gör denna historien ännu mer roligt^^ Dricker mig full. Raggar på en brud som sedan börjar gråta så jag tar hennes gloria hon har på huvet, sätter på den och går ut. Där ute träffar jag en trevlig mulat. THE GAME IS ON! Snackar upp henne, men så stänger klubben...

Utanför så gilder mulaten fram, hon är galet tojt och säger: "Okej så va händer nu?"
Jag: "Antingen efterfestar man eller så leker man dumma lekar"
Hon: "Eller mysiga lekar!!"
Jag: "Ehh..."
Hon: "Jag är ganska mysig och bor ca 5 min bort"
Jag: "Men då går vi"

Drar hem till henne, hennes roommate sitter och rullar en jolle, lagom awkward xD Drar in på hennes rum och "myser" lite. Efteråt droppar hon att hon precis gjort slut med min polare och att hon typ visste vem jag var. I was like THE FUCK?! och drar hemmåt.

Langar bild till min polare som smsa tidigare, med texten: "Dubbeltap, tog precis en brud från tanzania, step your game up!"
Får svaret: "Men fuck va tojt!! Jag har aldrig tagit en svartbrud. Hatar dig, vi är inte vänner längre"

Hörde inte av honom på ett par dagar xD

30 Dec 2012, 09:36

riktigt underhållande läsning, keep them coming ;)

30 Dec 2012, 12:24

Haha props till Snaskefar!

Uppdaterat dåligt, har lanat Diablo 2 och hinkat bärs men jag kör enliten update nu.

Den kvällen jag lovade att uppdatera, där blev vi knallfulla och stog på ett dansgolv och viftade och slog på varandra utav bara fan och åkte hem själva. Jag äter som en gris på fyllan så jag kunde dagen efter konstatera att jag hade en hel korvmeny på min vita jacka med både ketchup och senap. Tredje jacktvätten sedan vinterjackan åkte fram..

Och nu i lördags drog vi ut och käkade sedan blev det harrys och ragga lite milf. Det var en svinfull 45 årig tant som kom fram och undrade vilken låt jag ville höra. Var inte speciellt intresserad så jag tänkte att hon skulle se bra dum ut när hon skulle skrika på djn så jag sa att jag ville höra Magnus Ugglas kung i baren. tanten vinglar fram och vrålar "JAG VILL HÖRA KUNG I BAREN". Tro det eller ej men den spelades lite senare sen.

Under den kvällen smsade wrestlingbruden lite också trots att jag bad henne fara härom veckan. Slutar med att jag träffar henne på hamburgebaren tre på natten och drar nån vals och följer med henne hem i brist på annat.

Den där tredje randombruden jag strulade med på krogen har det smsats med flitigt däremot, dock är hon i trysil och åker skidor så vi ska inte ses förrän efter 8 Januari tyvärr, men det blir nog att provåka där med.

Censurerade nakenbilder kommer att komma upp inom snar framtid när jag fått svar från en till moderator, har redan fått grönt från en men vill inte dra på mig nån varning eller ban så lika bra att vara på den säkra sidan.

Ikväll så ska jag och två polare äta lite mat med mina föräldrar sen beger vi oss nog till en kompis i västervik som heter Turbo som brukar dra hem massa kul brudar.

Gott nytt år!

Oförutsägbar sedan 2009.

31 Dec 2012, 18:34
 [ 55 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next