Last visit was: less than a minute ago
It is currently 23 Oct 2017, 10:17

[ 62 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
I'm outta here, Peace out 
Author Message

Post Re: I'm outta here, Peace out
Kanske lite necro att skriva i sin egen tråd men vafan, visst tog jag till 99% beslut som var till min egen fördel men till skillnad från riktigt rövhattar tog jag dock aldrig beslut som gynnade mig själv rent ekonomiskt samtidigt som staten gick back (host, roteda, icehacker). Att jag sitter på en jävla massa posts på forumet spelar ingen större roll, det är kvalitet på inlägg som räknas, inte kvantitet utav inlägg, Bertil Gurkvatten har t.ex. en tolftedel utav mina inlägg men hans har mycket högre kvalitet vilket gör honom till en större tillgång för forumet.

Saknar lite pajkastningen som varit tidigare mellan olika partier och spelare, känns som om forumet och spelet är så jävla mesigt just nu, jag menar ni är ju till och med polare med vänstern. Har Radsoc slutat manipulera sina små tolvåringar i MSAP eller vad har hänt, har Sizzla fortfarande råttor som husdjur?

22 Nov 2013, 07:22

Dalze wrote:
Kapten Klitoris wrote:
Vad vi tycker om "Lonestar" spelar egentligen ingen roll eftersom han inte längre spelar, så jag tänker inte lägga ner mer tid på att diskutera om han var duktig eller ej. Jag tycker som sagt att han är en rövslickare och kappvändare, du tycker han är viktig för communityt osv osv.

Det handlar inte så mycket om vem man pratar om, utan mer sättet man pratar om folk.Även nya spelare drar nog öronen åt sig om det är på den här nivån vi ska argumentera.

Kapten Klitoris wrote:
Kritiken från min sida är väldigt konstruktiv och jag anser att kan man inte se den sidan av Lonestar att han var en klåpare och kappvändare så har man själv blivit lurad av honom.

Då råder jag dig att läsa på om just uttrycket "konstruktiv kritik"

Jag var nog också väldigt otydlig, för min poäng var inte att Lonestar var gud fader själv, även han hade sina brister och agerade på märkliga sätt då och då. Men att därifrån gå till att säga att han var värdelös, bara en egoist och i allmänhet dålig för spelet är vääääldigt långt steg. Det är till att börja med enbart subjektivt.

För det andra, när du pratar om egoism så kan man fundera på hur communityvänlig du är käre Klitoris när du väljer att uttrycka dig på ett sådant sätt utan som helst någon objektiv syn. Speciellt med din erfarenhet av spelet, jag kan tycka att vi bör kunna förvänta oss mer av er (oss?). Kanske än mer viktigare från oss som innehaft presidentposten. (Nej, jag räknar inte när man kuppat till sig den)

Tråden handlar inte om vad vi bör göra för communityt, sluta gå off-topic.

Vi kan ju konstatera att mina åsikter gällande "Lonestar" stämmer eftersom han själv medger det i posten ovanför.

Oförutsägbar sedan 2009.

22 Nov 2013, 07:45

Jag går off-topic om jag tycker att det passar i sammanhanget, vilket gör att det också blir on-topic indirekt. Om man beter sig på ett visst sätt, i mina ögon helt felaktigt, anser jag att man ska kunna bemöta det konstruktivt, dvs indirekt on-topic.

Jag tycker att du läser Lonestars post lite lustigt. Jag instämmer med postcounten, jag har dock svårt att tro att någon med inget att komma med skulle orka att skriva så mycket blaj under en så lång tid. Givetvis går kvalitet före kvantitet, något annat har jag inte ansett.

Gällande övrigt som Lonestar säger. Jag ställer frågan igen; hur många beslut tar någon som inte är till ens egen fördel? Nämn ett beslut du tagit som varit till din direkta nackdel? Tvingande beslut räknas inte. Spelet går för böfvelen ut på att vi ska få det så bra ställt som möjligt, både enskilt och som community. Lonestar säger att han aldrig ämnat göra saker för att försämra för någon annan i eSverige, det är det han säger.

Läs poster ordentligt och försök ta in kontruktiv kritik, oavsett hur off-topic det är!

"Nänä, det han skriver är off-topic så därför finns det inte" - en himla märklig inställning.

- Present Awesome in eSweden
- Former President of eSweden
- Former MoFA of eSweden
- Former Party President of FBS
- Former Party President of Liberala Vikingar
- Former Party President of Partiet

22 Nov 2013, 09:40

För övrigt har du också varit ett rövhål lite då och då Lonestar. Som den gången du inte varit aktiv på någon månad, ställde upp i partiledarvalet utan ett ord, vann det pga ditt namn och kom in och skulle styra och ställa. Då var inte inte glada på dig. Då var du ett rövhål. Punkt!

- Former MoFA of eSweden

22 Nov 2013, 09:46

Okej, det är enklare att skriva att folk är skitstövlar. Så nu är det sagt, så slipper vi de facto försöka vara lite objektiva och kanske skapa en sund stämning i communityn.

Sorry Jussi, vem orkar läsa en djupare analys av en person. Det är bättre att vi kallar varandra rövhål och säger att vi är värdelösa, det löser alla våra problem. Så sluta med det.

Förresten Jussi, du är ett rövhål som bara ser till att agera i ditt eget intresse och låter oss vanliga spelare lida för det. Usch och fy för dig! Kappvändare är du också, för du har fått mig att liksom gilla dig på något sätt; IDIOT!

- Former MoFA of eSweden

22 Nov 2013, 11:26

Lonestar wrote:
Kanske lite necro att skriva i sin egen tråd men vafan, visst tog jag till 99% beslut som var till min egen fördel men till skillnad från riktigt rövhattar tog jag dock aldrig beslut som gynnade mig själv rent ekonomiskt samtidigt som staten gick back (host, roteda, icehacker). Att jag sitter på en jävla massa posts på forumet spelar ingen större roll, det är kvalitet på inlägg som räknas, inte kvantitet utav inlägg, Bertil Gurkvatten har t.ex. en tolftedel utav mina inlägg men hans har mycket högre kvalitet vilket gör honom till en större tillgång för forumet.

Saknar lite pajkastningen som varit tidigare mellan olika partier och spelare, känns som om forumet och spelet är så jävla mesigt just nu, jag menar ni är ju till och med polare med vänstern. Har Radsoc slutat manipulera sina små tolvåringar i MSAP eller vad har hänt, har Sizzla fortfarande råttor som husdjur?

Nej de är döda sedan länge :? Men har två hundar, två katter, fyra barn och två barnbarn, alla är dock tjejens :D

Last edited by Sizzla on 22 Nov 2013, 19:21, edited 1 time in total.

22 Nov 2013, 18:50

WOW w8 a sec har du gift dig med en tjej och fått med barn barn på köpet? å du var 68+?

22 Nov 2013, 19:16

w8 a sec :) Ingen har pratat om bröllop :D 68+ vad? Min ålder finns nog på forumet nånstans om det är det du tänker på :) Barnbarnen är rätt nya och har hyffsat unga föräldrar, djuren är av blandade åldrar ;)

22 Nov 2013, 19:26

haha vart liksom bara lite chockad tänkte mig dig som en rätt så ung student hippi som röker grönt å har en råtta på varsin axel som du brukar mata lite ost till när du sitter på resturanger å grejer :lol:

EDIT: jag vet hur ung du är nu :P

22 Nov 2013, 19:29

rakarna wrote:
haha vart liksom bara lite chockad tänkte mig dig som en rätt så ung student hippi som röker grönt å har en råtta på varsin axel som du brukar mata lite ost till när du sitter på resturanger å grejer :lol:

EDIT: jag vet hur ung du är nu :P

Tack för att du sa ung :P

22 Nov 2013, 20:58
 [ 62 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next