Last visit was: less than a minute ago
It is currently 24 Sep 2018, 23:36

[ 112 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Hur kom du på ditt nick? 
Author Message

Post Re: Hur kom du på ditt nick?
Den snabba historien blir ju att jag faktiskt satt och lyssnade på Sizzla och avnågon aledning funkade inte mitt vanliga loggin
Skrev Sizzla
Sen dess har jag förutom att nästan alltid tillhört HKV, eller annars Plutoon Wolf, VARGARNA, skapat och tillhört massa och inflyteelserika partier, organisationer och sekter.
Sizzla over and out! o7

20 Jan 2012, 22:45

Jag kom på mitt namn igenom att jag satt och spelade arenan.com. En spelare hade länkat erepublik och spelet såg brutalt jävla tråkigt ut. Och jag var sjukt hungrig så tänkte "Vem bryr sig va fan jag heter" ska bara spela 10min endå. Döper mig till Thaimat.

Detta visar sig att aimbob har fantasier om att jag är en kvinlig thaiboxare medans andra ser mig som en väldigt stor räka! Och inte är jag miljövänlig heller det har ni ju sett på tv reklamerna.

20 Jan 2012, 22:48

Har egentligen aldrig haft namnet Restriction innan.

Jag har alltid haft t.ex. Rebirth och sånt (Notera att jag älskar namn som börjar med "Re")

En snubbe i ett FPS spel (Kommer ihåg det som om det vore igår) hade namnet "RestrictioN-" och jag var hans "beundrare" så att säga. Så när jag började eRep så skrev jag Restriction, kort o gott.

20 Jan 2012, 22:53

Nicket är ju rätt så uppenbart då jag är en ängel, då vi är flera som hittat in i den digitala världen så behövs xxx :en. Så upplyft er hjärtan till ... och tacka ... Frälsningen är nära :)

20 Jan 2012, 22:54

Här har ni förmodligen den tråkigaste historien i den här tråden, men here we go.

För några år sen var det en massa skriverier om en ung kille som hette Bobby. Han blev mördad av sina föräldrar eller nåt i den stilen. Under den tidsepoken spelade jag mycket Counter-Strike så jag började nicka Bobby. Bobby blev senare bob och kort därefter aimbob (efter fusket Aimbot). aimbob har följt med mig sedan dess.

20 Jan 2012, 22:57

Mitt var rätt enkelt faktiskt, använder det till allt :P Det började med att jag skulle skapa en X-Box live profil och jag hade lite svårt att komma på ett bra namn som inte var så vanligt så jag kunde använda det på t.ex. Erepublik. Min m8 som satt bredvid mig pratade med någon via hans mobil och sa "Seriöst", då tänkte jag på förkortningen serri(seriös) och gjorde det lite fräckare med z och x så blev det Zerryx. Ta-Daa.

20 Jan 2012, 22:58

Jag heter Frank och av någon anledning gillar jag att busa lite :p Gömma mig, skrämma folk, hålla för dörrar etc. När jag sen hälsade på släkten i USA så kallade min moster mig för Frankster the prankster av just den anledningen, och på den vägen är det :p

20 Jan 2012, 23:00

hehehehehehe...

20 Jan 2012, 23:04

Tänk, när jag var 11 en gång långt tillbaka i tiden var Crazy Frog det roligaste som hade hänt på länge... Så det började med crazy_frog11@detskaniskitai, då jag ändå kom ihåg det så blev crazy_frog11 nicket jag använde lite varstans, av vana hängde det med även hit.

Sen började rollspel förändra det stegis till dess nuvarande form Greve Frog af Grodhelvete, om jag inte minns fel så skedde det största i samband med att Berra Gurkis blev knug.

20 Jan 2012, 23:08

Min bror kom på det åt mig när jag skulle börja spela Blip när jag var kanske 9 år gammal, sen dess har det bara hängt med överallt. Förutom Css där jag nickar Dwarf Boy.

20 Jan 2012, 23:11
 [ 112 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next