Last visit was: less than a minute ago
It is currently 21 Oct 2017, 08:36

[ 5 posts ] 
Nytt konto, behöver byta namn osv. 
Author Message

Post Nytt konto, behöver byta namn osv.
Jag har nu gjort ett nytt konto på eRepublik, för att få en fräsch start. Pga detta skulle jag behöva hjälp med två rätt så simpla saker.

1. Eftersom jag läst reglerna i forumet så är jag medveten om att man bara får ha ett konto, men också att namnet på detta måste vara identiskt med ingame-namnet. Därför skulle jag behöva hjälp av en admin att byta namn på detta konto eller eventuellt stänga ner det så jag kan göra ett nytt med samma namn som i spelet.

2. Jag skulle också behöva hjälp med att förflytta guld. Jag har läst i en guide jag fick bifogad att man kan föra över guld till ett annat konto via Regeringen, om detta fortfarande fungerar skulle jag vara ytterst tacksam om jag skulle få hjälp.

Mitt gamla konto: Twixy9

Mitt nya konto: DaveBass

Tack på förhand!

MvH DaveBass a.k.a Twixy 9

24 Mar 2015, 14:33

Post Re: Nytt konto, behöver byta namn osv.
DaveBass wrote:
Jag har nu gjort ett nytt konto på eRepublik, för att få en fräsch start. Pga detta skulle jag behöva hjälp med två rätt så simpla saker.

1. Eftersom jag läst reglerna i forumet så är jag medveten om att man bara får ha ett konto, men också att namnet på detta måste vara identiskt med ingame-namnet. Därför skulle jag behöva hjälp av en admin att byta namn på detta konto eller eventuellt stänga ner det så jag kan göra ett nytt med samma namn som i spelet.

2. Jag skulle också behöva hjälp med att förflytta guld. Jag har läst i en guide jag fick bifogad att man kan föra över guld till ett annat konto via Regeringen, om detta fortfarande fungerar skulle jag vara ytterst tacksam om jag skulle få hjälp.

Mitt gamla konto: Twixy9

Mitt nya konto: DaveBass

Tack på förhand!

MvH DaveBass a.k.a Twixy 9

jag kan vara din mellanhand med slantarna :P

24 Mar 2015, 19:21
President

Tror du bör undvika att flytta guld mellan dina konton. Admin bryr sig inte så länge man inte t.ex använder reff-länkar eller hjälper det andra konton med t.ex guld. Om de bryr sig om det längre vet jag inte men det finns en stor risk att du blir perm-bannad.

24 Mar 2015, 22:14

Jussi FULL RETARD Jernkuuk wrote:
Skicka pm till admin så ordnar det sig med nicket. Staten har dock aldrig sysslat med penningtvätt vad jag vet, så den biten får du antagligen lösa på något annat sätt.

vad är det staten har sysslat med då? e väl det och försöka tvätta bort skitlukten runt radsoc som det mesta focusen har legat på.

187 on da madafaqin adminfitta

11 Sep 2015, 04:37

Jussi FULL RETARD Jernkuuk wrote:
Contravene wrote:
vad är det staten har sysslat med då? e väl det och försöka tvätta bort skitlukten runt radsoc som det mesta focusen har legat på.

För det mesta gjorde vi ingenting alls, vill jag minnas.

Korv.

11 Sep 2015, 09:39
 [ 5 posts ]