Last visit was: less than a minute ago
It is currently 14 Dec 2017, 04:10

[ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Presentera er - Gammal som ny! 
Author Message

Post Re: Presentera er - Gammal som ny!
Tjenare!
Började spela 2009 men tappade intresset tills några månader tillbaka då jag såg ett mail från eRepublic så tänkte att jag lika gärna kunde ge det ett försök till.

IRL så är jag 20 och jobbar som soldat uppe i Luleå. På fritiden så blir det mest LoL och fördriva tiden med innebandy eller fotboll.

23 Aug 2014, 16:50

Post Re: Presentera er - Gammal som ny!
Hej alles.

Lapp3n här för att jag nog i alla tider nickat Lapp3n i alla andra spel jag spelat eftersom jag kommer från NorrBotteN (också ett gammalt nick)
Tror jag räknas som gamling i erepublik ålder och medelålders i verkliga livet eftersom jag är född 76.

Nyligen köpt lantgård med min fru vilket kräver en heldel på den lilla fritid jag har.
Försöker även ta mig ut och vandra dags och veckovandringar men har insett att dessa blir tyvärr färre och färre till antalet.
Gillar MMA och på äldre dagar är det att titta på MMA som blivit min aktivitet.. :)
Jobbar som föreståndare på ett HvB- Hem (som Ompalompa) för ungdomar mellan 12 - 19 med blandad problematik.

Har ingen dator sedan 1½ år sedan utan "lånar" fruns laptop då jag får och när jag inte får blir det tabben eller mobilen.

Bara fråga om ni vill veta något!

NorrlandsBrigaden

23 Aug 2014, 17:24
 [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3