Last visit was: less than a minute ago
It is currently 12 Dec 2017, 12:39

[ 22 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Presentera er - Gammal som ny! 
Author Message

Post Presentera er - Gammal som ny!
Vet inte om det redan finns en sådan här tråd, men tänkte det kunde vara kul att få bilder av vilka det är som redan spelar detta spel och vilka ni nya spelare är och hur ni hittade hit.

Som trådstartare antar jag att jag får börja :)

Jag nickar Wolf Heinrich von Helldorf i erepublik och började spela 2007, de tre första åren så nickade jag dock neppons (ett konto som sedan blev bannat). Eftersom jag är en av de varit med längst i eSverige så har jag upplevt det mesta i spelet och alla de förändringar som admins har gjort genom åren både på gott och ont.

Irl är jag en kille på 25 år som bor i gamla stan i Stockholm. Jag jobbar som Servitör just nu, har tidigare jobbat som flyvärd(inna) och tanken är att jag senare i höst ska börja plugga. På fritiden älskar jag att kolla på fotboll, där mitt lag är Djurgården. Jag brukar också lira diverse spel och supa med polarna så fort jag får chansen.

Jag hittade till erepublik genom flashbacktråden https://www.flashback.org/t583574 back in the days.

Alla gamla vet förmodligen redan vem jag är och vad jag har ställt till med under min tid här :) Men alla ni nya, ni behöver absolut inte vara rädda för att fråga mig om något. Jag vill hjälpa alla att få en bra start på er tid här i spelet. Ni hittar mig i stort sett dagligen på sveriges irc-kanal #eSweden som ni kommer till om ni klickar på "IRC"- knappen i menyn ovanför er här på forumet! På irc nickar jag fortfarande neppons.

Mvh // Wolf Heinrich von Helldorf aka neppons

Manncius Day 1,754, 09:10 24m ago "Where did you get that facking idiot CP??????"

24 Jan 2014, 21:54

Post Re: Presentera er - Gammal som ny!